Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän ensi vuonna 30 - ero?

Vierailija
08.05.2018 |

Eli olen alkanut miettiä, että pitäisikö erota nyt kun kolmekymppiset alkaa lähestyä, kun miehen pää alkaa kääntymään kuitenkin nuorempien naisten suuntaan. Eli olisiko reilumpaa päästää mies katselemaan itselleen mieluisampaa naista jo nyt vai odottaa että mies jättää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamapalmu.

T. Provo

Vierailija
2/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin huono että saat mennä ulkohuussin taakse häpeämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielipiteet kiinnostaisi eniten. Ap

Vierailija
4/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin elämäni naisen 30-vuotiaana ja uskomatonta mutta totta, hän oli jo peräti 31-vuotias.

Vierailija
5/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Minä tapasin elämäni naisen 30-vuotiaana ja uskomatonta mutta totta, hän oli jo peräti 31-vuotias.

Etkö kelvannut nuoremmalle?

Vierailija
6/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olen alkanut miettiä, että pitäisikö erota nyt kun kolmekymppiset alkaa lähestyä, kun miehen pää alkaa kääntymään kuitenkin nuorempien naisten suuntaan. Eli olisiko reilumpaa päästää mies katselemaan itselleen mieluisampaa naista jo nyt vai odottaa että mies jättää?

Jos minä mies jos joskus eroan niin se on minun päätökseni ja valintani. Ei tulisi mieleenkään vierittää syytä kumppanin niskoille. Eroaisin, kos se tuntuisi sillä hetkellä oikealta ja viisaalta ratkaisulta. En siksi, että kumppani sitä tai tätä. Ennen päätöstä kumppanin olisi voinut toimia, tai olla toimimatta jotenkin niin, että haluaisin erota, mutta jos sitten päätyisin haluamaan eroa, niin se olisi minun ratkaisu ja valinta. Ei kumppanini. Ihan -En voi pakottaa ketään olemaan suhteessa kanssani, mutta kukaan ei voi puolestani päättää, että minun on erottava, jonkun puolesta, tai tähden. Itse niin on tehtävä, jos se tuntuu vähiten huonoimmalta ratkaisulta sillä hetkellä. 

Vierailija
7/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että ne nuoret naiset olis kiinnostuneita ukostas? Kyl sen kannattaa tyytyä vaan suhun ku ei parempaakaan saa.

Vierailija
8/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma kirjoitti:

Etkö kelvannut nuoremmalle?

Tietysti olisin kelvannut. Tyhmä kysymys.

Vierailija
9/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että ne nuoret naiset olis kiinnostuneita ukostas? Kyl sen kannattaa tyytyä vaan suhun ku ei parempaakaan saa.

Uskon että mies kelpaisi nuoremmalle. En haluaisi olla vain joku, johon tyydytään. Eron jälkeen en etsisi uutta suhdetta. Olen hyväksynyt sen, että en ole enää haluttava kumppani.

Vierailija
10/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että mies kelpaisi nuoremmalle. En haluaisi olla vain joku, johon tyydytään. Eron jälkeen en etsisi uutta suhdetta. Olen hyväksynyt sen, että en ole enää haluttava kumppani.

Huono itsetunto on paha juttu suhteessa.

Vierailija
11/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto on paha juttu suhteessa.

Faktojen hyväksyminen on huono itsetunto? :D juu juu...

Vierailija
12/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet tulevat vain tyytymään sinuun. Jokainen ottaisi parikymppisen tai nuoremman jos voisi.

Tiedän tämän. Sen takia en parisuhdetta haluaisikaan.

Vierailija
13/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on jp itkään tyydyttänyt itseään katsellen nuoria 18-25 neitoja.

Niin? Kerro jotain uutta. :) Ap

Vierailija
14/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun sullepitäis kertoo? Tiedotat tilanteesi ihan hyvin itsekin.

Kysyin lähinnä mielipiteitä siihen, että odotanko että mies jättää vai lähdenkö jo ennen sitä. Miesten mielipiteet kiinnosti. Mutta tästä ketjusta tulikin vain av-mammojen väylä pönkittää omaa egoa kun päästiin taas haukkumaan vanhempaa naista. :) valitettavasti ilkeilynne ei oikein uppoa. Tiedostan kyllä tilanteeni, halusin vain mielipiteitä miten toimia. Ap

Vierailija
15/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin lähinnä mielipiteitä siihen, että odotanko että mies jättää vai lähdenkö jo ennen sitä. Miesten mielipiteet kiinnosti. Mutta tästä ketjusta tulikin vain av-mammojen väylä pönkittää omaa egoa kun päästiin taas haukkumaan vanhempaa naista. :) valitettavasti ilkeilynne ei oikein uppoa. Tiedostan kyllä tilanteeni, halusin vain mielipiteitä miten toimia. Ap

No mikset sitten näköjään lue niitä vastauksia. Tuolla tuli yksi tosi hyvä. Arvioi miehesi taso siihen vaikuttaa ulkonäkö, varallisuus ja luonne. Jos hän on sinun mielestäsi tasokas kun katsoo noita sioita niin jätä heti koska se on vain ajan kysymys milloin hän löytää ja saa nuoremman. Mutta jos mies on luuseri/epätasoka niin voit olla hänen kanssaan ihan rauhassa niin pitkään kuin itse haluat.

Mistä päättelit, etten lukenut viestiä? Luin kyllä. Alan kyllä kallistumaan jättämisen puolelle, mutta kuulen mielelläni lisää mielipiteitä. Ap

Vierailija
16/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, mitä vittua täällä taas tapahtuu? :D

Vierailija
17/21 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset sitten näköjään lue niitä vastauksia. Tuolla tuli yksi tosi hyvä. Arvioi miehesi taso siihen vaikuttaa ulkonäkö, varallisuus ja luonne. Jos hän on sinun mielestäsi tasokas kun katsoo noita sioita niin jätä heti koska se on vain ajan kysymys milloin hän löytää ja saa nuoremman. Mutta jos mies on luuseri/epätasoka niin voit olla hänen kanssaan ihan rauhassa niin pitkään kuin itse haluat.

Mistä päättelit, etten lukenut viestiä? Luin kyllä. Alan kyllä kallistumaan jättämisen puolelle, mutta kuulen mielelläni lisää mielipiteitä. Ap

Eli sun miehes on mielestäs tasokas? Onko +185 pitkä? Paljon varallisuutta? Hiukset tallella? Hyvät kasvon piirteet? Urheilullinen/lihaksikas kroppa? Vastasitko kaikkiin kyllä, jos niin ni jätä ehdottomasti.

Mies on tasokas, kyllä. Jätän hänet todennäköisesti ennen viikonloppua. Pääsee heti etsimään nuorempaa naista viikonlopuksi. :) Ap

Vierailija
18/21 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut fiksu jos olisin jättänyt miehen kolmekymppisenä, koska kävi juuri niinkuin ap ennustaa. 

Vierailija
19/21 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää nyt paljon parempi kuin ne ikäero-provoilut joissa se typerys vain hehkuttaa nuorten naisten ihanuutta.

Mutta asiaan, mä olen 30v nainen ja sinkku, päätin jättäytyä suosiolla vanhaksipiiaksi kun ei tässä iässä enää ketään kunnollista miestä saisi vaikka yrittäisikin.

Vierailija
20/21 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on jo paikka vanhainkodissa valmiina. Leppoisia vanhuudenpäiviä sitten vaan. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi