Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joillain on isovarpaan näköinen peukalo, suht yleinen häiriö joka periytyy

Vierailija
08.05.2018 |

Oletteko huomanneet? Sen kun näkee ja tajuaa ekan kerran niin ihan järkyttyy. Peukku on iso ja aivan varpaan näköinen, leveä ja kynsikin on kuin rekka.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun näin eka kerran niin sain naurukohtauksen josta ei meinannut tulla loppua. Olin 15 v. 

Vierailija
2/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirkukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa muuten, en ehkä voisi seurustella sellaisen kanssa, jolla on tuollaiset peukalot :/. 

Vierailija
4/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magan Foxilla (joka on jossain nimetty jopa maailman seksikkäimmäksi naiseksi) on tällaiset peukut.

Vierailija
5/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen, olen nähnyt niitä paljon. Megan Foxilla on sellainen myös.

Olen kärsinyt tuosta tosi paljon. Hyvä tietää, että se naurattaa. Yritän sius piilotella peukaloa edelleen.

Vierailija
6/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo, joka nauroi 15-vuotiaana. Ja minulla itselläni on kummallinen nenä, jolle muut ovat nauraneet. Nenää on aika hankalaa piilottaa, mutta mitä väliä? Oikeastaan toivon että joku häiriintyy nenäni vuoksi :D.

Vierailija
7/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peukku naista (tai miestäkään) pahenna. Tunnen erään tosi kauniin ja muutenkin ihanan naisen, jolla tuollaiset peukut on.

Vierailija
8/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa käsissä noi "nuijapeukalot".Häpesin nuorempana ja piilottelin, sain aina ihmettelyjä ja naurua osakseni. Nykyään olen sinut noiden kanssa, eipä niille mitään voi :D

Vierailija
9/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia? En tajua mimmosista peukuista puhutte :D

Vierailija
10/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikään häiriö ole? :D Ihmisillä esiintyy erimuotoisia neniä, sormia, varpaita, tissejä, pippeleitä jne. ilman mitään häiriöitäkin.

Vierailija
11/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaset, eipä ole koskaan haitannu. Joitakin saattaa joskus huvittaa ku näkee peukkuni, mut niin kai minualin huvittaa jos näen jotain erikoisen hauskaa. Kyllä meitä varvaspeukaloita on paljonkin :)

Vierailija
12/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan huvittaa nää omat peukaloni. Mulla on muutenki tosi pienet kädet joten peukalot on sellaset monta senttiä normaalia lyhyemmät tapit. Ees pienimmät aikuisten sormikkaat ei oo tarpeeks lyhkäsiä sormista mulle. Mut ei mua oo ikinä tää muuten haitannu. Nää on oikeesti aika sulosel taval tappisormet :D

Vierailija
13/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuolla Foxilla saattaa kyllä olla joku "häiriö", samaan tyyliin kuin esim syndaktylia (?) jossa sormet tai varpaat eivät ole kunnolla eriytyneet sikiöaikana. Luulin että puhe oli vähän tylpistä/pyöreistä peukaloista joissa on korostunut nivel, eli on "juuresta" ohuempi kuin n. puolivälistä.

t. 10

Vierailija
14/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia? En tajua mimmosista peukuista puhutte :D

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Clubbed_thumb

Mulla on tollaset niin ku toi kuvan vasemmal puolel oleva. Tos sanotaa et kysees on lapsi mut mul on ihan aikuisenakin noin pienet kädet :D

T. 12

Vierailija
15/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku sairaus, jossa naisillekin kehittyy tosi suuret kädet. Olen nähnyt tällaisen, normaali nainen mutta kädet kuin lapiot. Pikkupeukku ei vaikuta niin kamalalta.

Muistakaa että jokainen on ainutlaatuinen sellaisena kuin on. Ei saa pilkata ketään.

Vierailija
16/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ihan hirveät. näitä kutsutaan ET-peukuiksi :D

Vierailija
17/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhellä sh:lla semmoset, aikas rumat

Vierailija
18/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaiset. Olen 28v ja edelleen vaistomaisesti piilottelen peukaloitani. Ei niistä kukaan ole vuosiin mitään sanonut, varmaan lukiossa viimeksi. Mitään ihmeempää pilkkaa en ole ikinä saanut osakseni, ihmetteleviä kommentteja kyllä. Kaikki peukaloihin kohdistuva huomio on tuntunut epämukavalta ja piinalliselta.

Äidilläni on toinen peukalo myös tällainen. Muilla suvussa ei ole tätä "ongelmaa".

Vierailija
19/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap raukka, kylläpä oli tyhmä ja asiaton aloitus.

Vierailija
20/24 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikään häiriö ole? :D Ihmisillä esiintyy erimuotoisia neniä, sormia, varpaita, tissejä, pippeleitä jne. ilman mitään häiriöitäkin.

Itse asiassa voi olla. Minullekin selvisi tämä asia vasta vuosi pari sitten.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brachydactyly

T. Edellinen, jolla on tällaiset peukalot