Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko uskoa ettei miehelleni kelpaa mikään!

Vierailija
08.05.2018 |

Kun olin lasten kanssa kotona, hän valitti miten joutuu tienaamaan kaikki rahat. Hänelle kuitenkin kelpasi puhdas koti ja valmis ruoka. Hän myös sai harrastaa kuten halusi eikä hänen tarvinnut erikseen sopia kanssani työvuoroja (epäsäännölliset työajat molemmilla).

Menin takaisin töihin, hän valitti miten joutuu tekemään kotitöitä yms, pienestä palkastani ja vuorotyöstä. Hän ei ollut vapaa harrastamaan enää ja aikataulujen kanssa säätäminen oli välillä todella haastavaa, koska meillä ei ole tukiverkkoja.

Olin hetken aikaa työttömänä, mikä lasten kannalta oli hyvä asia, sillä vanhempi lapsi aloitti koulun ja nuoremmalla oli terapiajakso. Ei taaskaan hyvä tilanne miehen mielestä. Taas oli rahat vähissä eikä palvelu kotona ollut tyydyttävää.

Pääsin opiskelemaan. Edelleen tuloni ovat niukat, mutta valmistumisen myötä odottaa hyväpalkkainen työ. Miehestä opiskeluni on ajanhaaskausta. Pitäisi mennä siis töihin. Ehdotin, että voin välillä tehdä iltavuoroja. Ei käy, koska hän ei jaksa hoitaa illalla yksin lapsia.

Olen todella kypsä tähän! Onko muissa perheissä tällaista?

Kyllä, ero tulee!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. Miksei teillä ole tukiverkkoa?

Vierailija
2/7 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan halunnut jonkun toisen naisen, mutta ei jostain syystä saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa olet lapsia hankkinut? Kuulostaa, että sinulla on kolme lasta kotona.

Vierailija
4/7 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois varmaan halunnut jonkun toisen naisen, mutta ei jostain syystä saanut.

Itsekin veikkaan etten vain täytä miehen oletusta siitä millainen vaimon ja perhe-elämän pitäisi olla. Inhottavaa, että hän kostaa sen minulle. Olisi ennemmin sinkku niin ei tarvitsisi valittaa.

ap

Vierailija
5/7 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kun eron jälkeen etsitään syyllistä. Jos mies lähtee on hän syyllinen. Nyt hän vain ajaa sinut siihen tilanteeseen että petät häntä. Sitten hän sanoo että olet pettäjä nainen lapsilleen. Näin kävi minun perheessä. Kannattiko tehdä lapset miehen kanssa joka ei halua lapsia. 

Vierailija
6/7 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo kerro siitä mitä mies tuntee, eli on tyytymätön, se ei välttämättä ole ollenkaan sinun vikasi, mutta tällä tavalla mies voi muka välttää kohtaamasta sitä totuutta joka on liian kipeä kohdattavaksi , todennäköisesti yrittää kipuilla riittämättömyyden tunteen kanssa, tai ehkä on uupunut.

Älä eroa, selvitä mikä on oikea syy sille että miehellä on pahaolla. Tunnekeskeinen pariterapia auttaa tutkimusten mukaan yli 70% pareista, riippumatta ongelmien syvyydestä. Ps.kannattaa panostaa omaan jaksamiseen molempien , hakekaa tukiperhe yms. Vanhempien parisuhde on tärkeä- eikä se pysy kasassa jos kumpikaan ei jaksa töitä sen eteen tehdä.

Vierailija
7/7 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän tuo kerro siitä mitä mies tuntee, eli on tyytymätön, se ei välttämättä ole ollenkaan sinun vikasi, mutta tällä tavalla mies voi muka välttää kohtaamasta sitä totuutta joka on liian kipeä kohdattavaksi , todennäköisesti yrittää kipuilla riittämättömyyden tunteen kanssa, tai ehkä on uupunut.

Älä eroa, selvitä mikä on oikea syy sille että miehellä on pahaolla. Tunnekeskeinen pariterapia auttaa tutkimusten mukaan yli 70% pareista, riippumatta ongelmien syvyydestä. Ps.kannattaa panostaa omaan jaksamiseen molempien , hakekaa tukiperhe yms. Vanhempien parisuhde on tärkeä- eikä se pysy kasassa jos kumpikaan ei jaksa töitä sen eteen tehdä.

Kiitos tästä! Olen ehdottanut miehelle terapiaa (joko yhdessä tai erikseen), mutta hän ei ole lainkaan kiinnostunut. Hänen mielestään ongelmaa ei olisi, jos minä olisin jotenkin toisenalainen.

Joku vastaaja kysyi kannattiko tehdät lapsia miehen kanssa, joka ei niitä halunnut. Mies nimenomaan halusi lapsia! Hän halusi perheen, talon ja autot ja sai ne, mutta hänelle ei mikään riitä kuitenkaan.

ap