Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisittekö tällaisen ruoan lauantaiateriaksenne?

Vierailija
05.05.2018 |

Paistettua naudan jauhelihaa +sipulia ja mustaapippuria, spagettia ja Heinz-ketsuppia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti, jos pitäisin jauhelihasta. Mustapippuri sopii hyvin annokseen.

PS Muista salaatti.

Vierailija
2/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa. Meillä on baby back ribsejä ja kreikkalaista salaattia. Pullataikina on kohoamassa ja ihan kohta alan vääntämään siitä korvapuusteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sitä ennemmin syö, kun selkäänsä ottaa? Jos ei kaapista löydy muuta, niin voihan tuollakin vatsansa täyttää. Ei vaan taida pitää nälkää kovinkaan pitkään ja terveydellinen ravintoarvo on tasan +-0.

Vierailija
4/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyväksyisin, paitsi ketsupin jätän pois. En koskaan käytä ketsuppia. Muuten hyvä.

Vierailija
5/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasena hätäisenä ratkaisuna, niin mikä ettei. 

Meillä on kaapissa kyllä aina ihan kunnon ainekset: tomaattimurskaa, sipulia jne. että tuollaiseen en tarvitsisi tyytyä. 

Nopeastikin loihtisin pasta bolongesen, joka oikeasti olisi hyvää ja terveellisempää. 

Ja mieskin osaisi, jopa lapset...

Vierailija
6/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait sitä ennemmin syö, kun selkäänsä ottaa? Jos ei kaapista löydy muuta, niin voihan tuollakin vatsansa täyttää. Ei vaan taida pitää nälkää kovinkaan pitkään ja terveydellinen ravintoarvo on tasan +-0.

Miten ankea elämä mahtaa olla näillä, jotka joka ikiseen ruokakeskusteluun tulee jankuttamaan terveellisyyksiä ja ravintoarvoja? Mä en jaksais tuollaista stressaamista ruoan takia. Jos syö SILLOIN TÄLLÖIN jauhelihakastiketta ja spagettia, se ei vaikuta terveyteen yhtään mitään.  Tuskin ap:kaan joka päivä tuota samaa ruokaa mättää.

Vierailija
7/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä  mä  syön lauantaisin tai muina päivinä joten koko  kysymys on tyhmä. Onko  la ap:lle joku juhlapäivä vai?

Vierailija
8/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ankea elämä mahtaa olla näillä, jotka joka ikiseen ruokakeskusteluun tulee jankuttamaan terveellisyyksiä ja ravintoarvoja? Mä en jaksais tuollaista stressaamista ruoan takia. Jos syö SILLOIN TÄLLÖIN jauhelihakastiketta ja spagettia, se ei vaikuta terveyteen yhtään mitään.  Tuskin ap:kaan joka päivä tuota samaa ruokaa mättää.

Läski!

Vierailija
9/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta ei tuossa ollut jauhelihakastiketta. Ihan vaan paistettua jauhelihaa.

Vierailija
10/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen kasvissyöjä. Tekisin itselleni kastikkeen esimerkiksi nyhtökaurasta, härkiksestä tai pavuista, jos muut haluaisivat syödä nautaa.

Vierailija
11/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaapissa kyllä aina ihan kunnon ainekset: tomaattimurskaa, sipulia jne. että tuollaiseen en tarvitsisi tyytyä. 

Nopeastikin loihtisin pasta bolongesen, joka oikeasti olisi hyvää ja terveellisempää. 

No hätäratkaisusta nimenomaan on kyse.

Todennäköisesti olen sinua paljon parempi ruoanlaittaja.

T. ylemmyydentuntoisista vastauksista närkästynyt ap.

Vierailija
12/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? Mieluummin tosin syön sikanautaa, mutta käyhän se nyt kerran nautakin.

Vierailija
13/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on jauhoja. Kunnon ruskea kastike voittaa tomaattimurskasörsselit ja "bolongeset".

Vierailija
14/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi paremmin kuin hyvin. Mulla sama setti tonnikalalla.

Vierailija
15/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha ja pippuri kelpaisi. Vähän sipulia.  Sen seuraksi tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa , tankoparsaa.

Itse söin äsken papuja tomaattikastikkeessa ja 3 paistettua kanamunaa. Aamiaisella oli kaurapuuroa ja mehukeittoa.

Illallieksi teen Jamie Oliverin ohjeesta muokatun vihreän kasvishöystön.

Vierailija
16/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain kateellisia kun minulla on varaa ostaa Heinz-ketsuppia.

T. ap.

Vierailija
17/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vain kateellisia kun minulla on varaa ostaa Heinz-ketsuppia.

T. ap.

Joo, mulla ei ookkaan. Mutta onneksi mun makuni on muokkautunut x-trasta nauttivaksi vuosikymmenien kuluessa.

t. sikanauta

Vierailija
18/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hyvää, jos vois syödä.

T:Viljaton

Vierailija
19/19 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta ei tuossa ollut jauhelihakastiketta. Ihan vaan paistettua jauhelihaa.

Niiinpä olikin :D. Mutta sittenhän se on terveellisempää :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi