Hyväksyisittekö tällaisen ruoan lauantaiateriaksenne?
Paistettua naudan jauhelihaa +sipulia ja mustaapippuria, spagettia ja Heinz-ketsuppia?
Kommentit (19)
Ihan hyvältä kuulostaa. Meillä on baby back ribsejä ja kreikkalaista salaattia. Pullataikina on kohoamassa ja ihan kohta alan vääntämään siitä korvapuusteja.
Kait sitä ennemmin syö, kun selkäänsä ottaa? Jos ei kaapista löydy muuta, niin voihan tuollakin vatsansa täyttää. Ei vaan taida pitää nälkää kovinkaan pitkään ja terveydellinen ravintoarvo on tasan +-0.
Joo hyväksyisin, paitsi ketsupin jätän pois. En koskaan käytä ketsuppia. Muuten hyvä.
Sellasena hätäisenä ratkaisuna, niin mikä ettei.
Meillä on kaapissa kyllä aina ihan kunnon ainekset: tomaattimurskaa, sipulia jne. että tuollaiseen en tarvitsisi tyytyä.
Nopeastikin loihtisin pasta bolongesen, joka oikeasti olisi hyvää ja terveellisempää.
Ja mieskin osaisi, jopa lapset...
Vierailija kirjoitti:
Kait sitä ennemmin syö, kun selkäänsä ottaa? Jos ei kaapista löydy muuta, niin voihan tuollakin vatsansa täyttää. Ei vaan taida pitää nälkää kovinkaan pitkään ja terveydellinen ravintoarvo on tasan +-0.
Miten ankea elämä mahtaa olla näillä, jotka joka ikiseen ruokakeskusteluun tulee jankuttamaan terveellisyyksiä ja ravintoarvoja? Mä en jaksais tuollaista stressaamista ruoan takia. Jos syö SILLOIN TÄLLÖIN jauhelihakastiketta ja spagettia, se ei vaikuta terveyteen yhtään mitään. Tuskin ap:kaan joka päivä tuota samaa ruokaa mättää.
Mulle on ihan sama mitä mä syön lauantaisin tai muina päivinä joten koko kysymys on tyhmä. Onko la ap:lle joku juhlapäivä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ankea elämä mahtaa olla näillä, jotka joka ikiseen ruokakeskusteluun tulee jankuttamaan terveellisyyksiä ja ravintoarvoja? Mä en jaksais tuollaista stressaamista ruoan takia. Jos syö SILLOIN TÄLLÖIN jauhelihakastiketta ja spagettia, se ei vaikuta terveyteen yhtään mitään. Tuskin ap:kaan joka päivä tuota samaa ruokaa mättää.
Läski!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta ei tuossa ollut jauhelihakastiketta. Ihan vaan paistettua jauhelihaa.
En, olen kasvissyöjä. Tekisin itselleni kastikkeen esimerkiksi nyhtökaurasta, härkiksestä tai pavuista, jos muut haluaisivat syödä nautaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaapissa kyllä aina ihan kunnon ainekset: tomaattimurskaa, sipulia jne. että tuollaiseen en tarvitsisi tyytyä.
Nopeastikin loihtisin pasta bolongesen, joka oikeasti olisi hyvää ja terveellisempää.
No hätäratkaisusta nimenomaan on kyse.
Todennäköisesti olen sinua paljon parempi ruoanlaittaja.
T. ylemmyydentuntoisista vastauksista närkästynyt ap.
Joo? Mieluummin tosin syön sikanautaa, mutta käyhän se nyt kerran nautakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas on jauhoja. Kunnon ruskea kastike voittaa tomaattimurskasörsselit ja "bolongeset".
Kyllä kelpaisi paremmin kuin hyvin. Mulla sama setti tonnikalalla.
Jauheliha ja pippuri kelpaisi. Vähän sipulia. Sen seuraksi tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa , tankoparsaa.
Itse söin äsken papuja tomaattikastikkeessa ja 3 paistettua kanamunaa. Aamiaisella oli kaurapuuroa ja mehukeittoa.
Illallieksi teen Jamie Oliverin ohjeesta muokatun vihreän kasvishöystön.
Olette vain kateellisia kun minulla on varaa ostaa Heinz-ketsuppia.
T. ap.
Vierailija kirjoitti:
Olette vain kateellisia kun minulla on varaa ostaa Heinz-ketsuppia.
T. ap.
Joo, mulla ei ookkaan. Mutta onneksi mun makuni on muokkautunut x-trasta nauttivaksi vuosikymmenien kuluessa.
t. sikanauta
Ois hyvää, jos vois syödä.
T:Viljaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta ei tuossa ollut jauhelihakastiketta. Ihan vaan paistettua jauhelihaa.
Niiinpä olikin :D. Mutta sittenhän se on terveellisempää :D.
Varmasti, jos pitäisin jauhelihasta. Mustapippuri sopii hyvin annokseen.
PS Muista salaatti.