Mistä seinälautanen lapselle?
Olen vuosia sitten ostanut Levolle laske Luojani-seinälautaset, mutta nyt tarvitsisi kolmannen enkä löydä mistään. Tietäisikö joku mistä pystyn ostamaan linkissä olevanlaisen lautasen, mutta pojalle tarkoitetun? Myös kultareunainen samankokoinen suojelusenkeli-seinälautanen hakusessa.
https://www.tori.fi/uusimaa/Tyttovauva__seinalautanen_kastelahja_124456…
Kommentit (17)
Joskus ehkä 70-luvulla tai jotain. Kokeile jostain jeesustelukaupoista kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ehkä 70-luvulla tai jotain. Kokeile jostain jeesustelukaupoista kysyä.
Varmaan 70-luvullakin sai, mutta silloin en ollut vielä syntynytkään ja olen ostanut tuollaisia 2000 luvulla.
Sinulla olisi ehkä vinkata joku jeesustelukauppa, kun itselleni ei ole entuudestaan tuttuja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Huutonetissä ainakin on !!
Kiitos! Täytyy katsoa uudestaan. Aiemmin en nähnyt sellaista. :)
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku vielä seinälautasia?
Ainakin minä. ;D Varmaan moni muukin koska niitä edelleen valmistetaankin. :)
Ap (unohtuu aina laittaa )
Kävisikö Elannon juhlalautanen? Nehän ovat miltei samanlaisia?
Pojalle seinälautanen huutiksesssa vieläpä edullinen (se toinen) Syötin hakusanaksi "levolle lasken"
6 ( en ole sen myyjä :)
Eihän tuossakaan lapsen sukupuolielimiä näy, joten ihan hyvin voi ostaa tuon ja sanoa siinä olevan poika?
Aika morbidi teksti kun on tuohon kuvaan yhdistettynä. Tulee mieleen kätkytkuolema.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossakaan lapsen sukupuolielimiä näy, joten ihan hyvin voi ostaa tuon ja sanoa siinä olevan poika?
;D Nykypäivää.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle seinälautanen huutiksesssa vieläpä edullinen (se toinen) Syötin hakusanaksi "levolle lasken"
6 ( en ole sen myyjä :)
Tuhannesti kiitos sinulle vielä tästä vinkistä. Oli tosiaan halpa ja ostin sen. :)
Olen kahdelle lapselleni ostanut nämä lautaset ja halusin ehdottomasti samanlaisen myös kolmannelle. Ihanaa, että näiden negatiivisten kommenttien joukkoon mahtui jotain asiallistakin. Teit juuri huonosti sujuneesta päivästäni paremman. :)
-ap
Kovin on huono syödä seinällä olevasta lautasesta.
Eikö kukaan tosiaan ole törmännyt missään näihin?