Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan vaipat siteenä -miten ja mikä vaippa paras?

Vierailija
04.05.2018 |

Eli siis minulla on niin runsaat kktiset, että tähän on päädytty. Lääkäriin olen menossa, mutta se aika on vasta parin vkon päästä, jolloin olisi tarkoitus laittaa kierukka nukutuksessa. Tamponit, kuukupit ja yösiteet on ihan vitsi, niin ajattelin kysyä, että toimiiko vauvalle tarkoitetut vaipat suojana miten hyvin? Mikä koko, malli merkki ja tarvitseeko tehdä muutoksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta aikuisten vaippoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm saisitkohan mistää noita isompia tenan inkontinenssisuojia🤔 toki mikä vaan vauvanvaippa ajaa saman asian, paikallaanpysyvyys sit toinen juttu...

Vierailija
4/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama, onko aikuisten vai lasten, haluaisin vain nyt tietää, toimiiko tämä kikka. -ap

Vierailija
5/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa toimii varmasti, mutta kannattaa kyllä ostaa ihan aikuisille tarkoitettuja niin istuvat paremmin.

Vierailija
6/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Tenan inko-housuja eli housuvaippoja, taitaa nykyään kulkea nimellä Tena Pants

Vierailija
7/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxl Up and Go.

Vierailija
8/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tenakauppa.fi/naisille/naisten-suojaavat-alushousut/tena-la…

Nuo discreetit on alushousumaiset ja koristellut nuorekkaammin, ei siis mummovaippoja.

Vierailija
9/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tenakauppa.fi/naisille/naisten-suojaavat-alushousut/tena-la…

Nuo discreetit on alushousumaiset ja koristellut nuorekkaammin, ei siis mummovaippoja.

Itse saattaisin käyttää housuvaippaa alushousuna, ja sen sisällä terveyssidettä, jota vaihtaisin. Housuvaipan vaihtaisin vain päivittäin tai jos ovat ihan veressä.

Vierailija
10/10 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Karasianilla on oikeasti melko lättänä takapuoli, hänellä on vaan runsaat kuukautiset ja ihan hillitön vaippa.