Koosta 44 kokoon 38
Kellään kokemusta painonpudotuksesta vaatekoosta 44 kokoon 38? Paljonko pitää kiloja pudottaa?
Kommentit (17)
Mulla pätee noin 5 kg/koko. Mutta riippuu varmaan vartalotyypistä. Mulla kerääntyy vyötärölle eniten. Tiimalasi normaalipainoisena koossa 38 163/63
Vierailija kirjoitti:
No mä olen pudottanut koosta 46-48 kokoon 40 ja on pudonnut n. 25kg.
ok. Eli melkoinen urakka edessä. Kauanko meni, että sait kilot pois? Ja olisiko painonpidotus vinkkejä?
Minä koosta 44 kokoon 36. Koossa 44 paino 90kg ja nyt koko 36 62kg eli 28kg.
Hei nyt laihdutusvinkit kehiin! Lähinnä pitää ruokavaliolla kikkailla, kun on lonkka- ja polvivaivaa sekä leikkaukset edessä.
Miksi se vaatekoko on sinulle tärkeä? Mikset voi vain opetella rauhassa, pikku hiljaa, uusia elämäntapoja, ja olla sitten sen kokoinen mitä olet? Kukapa meistä ei haluaisi olla tyyppi joka käy salilla kolmesti viikossa, ja muina päivinä juosta kipaisee 10 km lenkin, mutta jos en ole aiemmin juuri liikkunut, niin ei tule kestämään tuo.
En halua siis masentaa, mutta tunnen niin monta kilojensa kamppailevaa, ja en yhtään tajua miksi he tähtäävät johonkin tiettyyn kilomäärään. Itse en tiedä painoani, vaatekoko vaihtelee vaatemerkin mukaan.
Yleensä vaatekokojen vyötärönympäryys vaihtuu koosta toiseen 4cm. Jossain luin, että yksi sentti vyötäröltä vastaa 1kiloa. Eri vaatteet on taas kaavoitettu eri mitoituksilla joten toisissa merkeissä sama 40 koko voi olla pienempi kuin jonkun toisen firman vaateissa. Mutta lähes aina sen seuraavan koon koko on 4cm suurempi kuin pienempi koko.
Minun paitakokoni pieneni 42:sta 36:een, kun painoni putosi n. 1,5 kg.
Kyseessä oli rintojen pienennysleikkaus.
Sama urakka. -30kg olisi poistettava kehosta. Lähden aloittamaan pienellä nestepaastolla. On tse asiassa pakko, kun tulossa toimenpide ja sen jälkeen mennään sose ja mehulinjalla 1-2 viikkoa. Otan tuon Superdietti simplen. Muokaten tosin. Kasvispainotteinen.
Itse olen aiemminkin laihduttanut ja huomannut, että 1 vaatekoko heittelee 6-10kg paikkeilla. Itsellä paino kertynyt vatsaan ja reisiin.
Ei se vaatekoko mitään sano. Minä - 17kg koosta 52/54 kokoon 46/48 eli monta kiloa vähän vaatekokoa.
Vierailija kirjoitti:
Täh - näin erilaisia me kaikki ollaan. Mä oon nyt 70kg, koko 42. Normaalipaino 62, koko 38. Laihdutan siis 16:8 -menetelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja aikaa meni 3 viikkoa. Olihan se hurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa meni n.puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa meni n.puoli vuotta.
Miten laihdutit? :)
Pieniä muutoksia liikuntaan ja ruokaan vähitellen, eikä mitään Jutta pölhöilyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku luopuisi upeista isoista rinnoistaan? Ei mitään järkeä.
T. B75, ilman kumppania pienirintaisuutensakin takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku luopuisi upeista isoista rinnoistaan? Ei mitään järkeä.
T. B75, ilman kumppania pienirintaisuutensakin takia
Suurissa rinnoissa ei ole mitään hyvää. 75G/H - ilman miestä koko elämä.
No mä olen pudottanut koosta 46-48 kokoon 40 ja on pudonnut n. 25kg.