Onko kukaan yöpynyt airbnb-majoituksessa Saksassa?
Miten toimi? Haluaisin vaihtelua tavalliseen hotellimatkailuun ja on varmaan halvempaakin.
Kertokaa kokemuksia! Kiitos!
Kommentit (9)
No ihan hyvin toimi. Saatiin avain kämpän omistajalta, oltiin siellä kolme päivää, tehtiin loppusiivous ohjeiden mukaan ja that’s it.
Meillä (4 ihmistä) oli oikein siisti 3h asunto Berliinissä, maksoi n. 50e/hlö/yö muistaakseni. En valitettavasti muista mistä varasimme.
Ollaan menossa Bodenseen alueelle. Haluaidin tutustua paremmin paikalliseen elämään. Eikös ole mahdollista vuokrata vain yksi huone talosta, niin että vuokranantajaperhe asuu samaan aikaan talossa?
Mihinkään mamu-ghettoon emme mene. Olen menosss mieheni kanssa ja ehkä ystäväpariskunta lähtee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan menossa Bodenseen alueelle. Haluaidin tutustua paremmin paikalliseen elämään. Eikös ole mahdollista vuokrata vain yksi huone talosta, niin että vuokranantajaperhe asuu samaan aikaan talossa?
Mihinkään mamu-ghettoon emme mene. Olen menosss mieheni kanssa ja ehkä ystäväpariskunta lähtee mukaan.
On mahdollista.
Toimii ihan samalla tavalla kuin muuallakin maailmassa. Ja jopa vähän paremmin, koska saksalaiset on luotettavia ja täsmällisiä. Olen käyttänyt airbnb:tä useassa Saksan kaupungissa ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaksi pariskuntaa yhteen huoneeseen mahdu.
Jos kaverit lähtee mukaan, tarvitaan tietty kaksi huonetta tai koko kämppä. Ajattelen kuitenkin sitä edullisuuttakin.
Ap
ainakin tilaa löytyy ns mamu taloissa ja ainakin yksin reissaavan nuoren naisen ottavat avosylin vastaan ja voivat pitää vaikka viikonkin siellä hyvänä