Törkeintä mitä sulle on sanottu
Kommentit (17)
Olin ala-asteella ja ainoa tyttö joka oli jo kehittynyt. Eräs poika haukkui minut lehmäksi isojen rintojeni takia.
Olin jäämässä esikoisesta äityislomalle ja siinä kahviteltiin tuomieni herkkujen kanssa.
Eräs duunikaveri kyseli, että onko vielä paljon hankittavaa vauvalle...
en ehtinyt vastata, ku toinen duunikaveri haukkoi henkeään ihmetyksen vallassa sanoi: "eihän mitään raskaana ollessa hankita. Sehän voi vielä vaikka kuolla!!!"
En mä niinkään mieltäni pahottanut, kuten moni muu pöydässä. Lähinnä ihmetyttää, että mikä saa neljän lapsen äidin puhumaan noin törkeesti. Nykyään lähinnä naurattaa.
Mies halusi avioeron ilman sen kummempaa ennakkovaroitusta ja syyksi sanoi epäonnistuneet laihdutusyritykseni.
Tähän saisi pitkänkin listan... Mutta törkeimpänä pidän ulkonäön arvostelua, sellaisten piirteiden, joille ei mitään voi. Myös perättömiä huoritteluja olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Olin jäämässä esikoisesta äityislomalle ja siinä kahviteltiin tuomieni herkkujen kanssa.
en ehtinyt vastata, ku toinen duunikaveri haukkoi henkeään ihmetyksen vallassa sanoi: "eihän mitään raskaana ollessa hankita. Sehän voi vielä vaikka kuolla!!!"
En mä niinkään mieltäni pahottanut, kuten moni muu pöydässä. Lähinnä ihmetyttää, että mikä saa neljän lapsen äidin puhumaan noin törkeesti. Nykyään lähinnä naurattaa.
Mä en ole ajatellut, että olisin törkeä ajatellessani noin, realisti vaan.
Exä haukkui idiootiksi. Tajusin jättää ja lakkasin olemasta idiootti :D ulkonäköä on haukkunut tuntemattomat, lihapulla ja pellehermanni, läski-mooses tulee ekana mieleen.
Minua syytettiin ysiluokalla täysin perättömästi heroiinin käytöstä ja hallussapidosta. Ikinä en ole elämässäni käyttänyt huumeita enkä edes tupakoinut...
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi avioeron ilman sen kummempaa ennakkovaroitusta ja syyksi sanoi epäonnistuneet laihdutusyritykseni.
Tuo on jo vähän koomistakin :D
”Oot ihan hirveen näkönen” ja ”oot ruma”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ajatellut, että olisin törkeä ajatellessani noin, realisti vaan.
Ero on siinä, ettei ajattelu ole törkeetä vaan sen julki tuominen.
Sä(te) sitten synnäriltä suoraan lähdette/lähditte hankkimaan vauvan tarvikkeita?
Eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu, mutta ihmettelen näitä ns. realisteja, jotka noin toimivat.
Mulla oli muutakin mielessä kuin vaunujen mallit ja pinniksen mitat. Maailman suloisin otus tuhisi kipeillä rinnoilla ja alapää silvottuna.. ei olis tullut mieleenkään shoppailut siinä kunnossa.
Että mikä onkaan realismia tässä tilanteessa. :D
Entinen kaveri sanoi mitättömän riidan yhteydessä: "tapa ittes".
Olin pyöreä lapsi n. 10-vuotiaana. Oma isäni totesi vaatekaupoilla, että "Vaikea ostaa sulle vaatteita, sulla kun on tommonen ongelmavartalo."
"Et sää tajua mitään ku oot tommonen ameeba ja puoli-autisti"
"Oot s*atanan pilkunn*ssija"
Sain hyvät naurut :D
Häijyjä tai tyhmiä ihmiset jotka noin törkeitä puhuu
Varmaan ulkonäön ja luonteen arvostelu. En nyt jaksa sanasta sanaan sanoa.