Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeintä mitä sulle on sanottu

Vierailija
02.05.2018 |

Tuttu tai tuntematon

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ulkonäön ja luonteen arvostelu. En nyt jaksa sanasta sanaan sanoa.

Vierailija
2/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteella ja ainoa tyttö joka oli jo kehittynyt. Eräs poika haukkui minut lehmäksi isojen rintojeni takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jäämässä esikoisesta äityislomalle ja siinä kahviteltiin tuomieni herkkujen kanssa.

Eräs duunikaveri kyseli, että onko vielä paljon hankittavaa vauvalle...

en ehtinyt vastata, ku toinen duunikaveri haukkoi henkeään ihmetyksen vallassa sanoi: "eihän mitään raskaana ollessa hankita. Sehän voi vielä vaikka kuolla!!!"

En mä niinkään mieltäni pahottanut, kuten moni muu pöydässä. Lähinnä ihmetyttää, että mikä saa neljän lapsen äidin puhumaan noin törkeesti. Nykyään lähinnä naurattaa.

Vierailija
4/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapää.

Vierailija
5/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies haukkui huoraksi

Vierailija
6/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi avioeron ilman sen kummempaa ennakkovaroitusta ja syyksi sanoi epäonnistuneet laihdutusyritykseni.

Vierailija
7/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saisi pitkänkin listan... Mutta törkeimpänä pidän ulkonäön arvostelua, sellaisten piirteiden, joille ei mitään voi. Myös perättömiä huoritteluja olen kuullut.

Vierailija
8/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jäämässä esikoisesta äityislomalle ja siinä kahviteltiin tuomieni herkkujen kanssa.

en ehtinyt vastata, ku toinen duunikaveri haukkoi henkeään ihmetyksen vallassa sanoi: "eihän mitään raskaana ollessa hankita. Sehän voi vielä vaikka kuolla!!!"

En mä niinkään mieltäni pahottanut, kuten moni muu pöydässä. Lähinnä ihmetyttää, että mikä saa neljän lapsen äidin puhumaan noin törkeesti. Nykyään lähinnä naurattaa.

Mä en ole ajatellut, että olisin törkeä ajatellessani noin, realisti vaan. 

Vierailija
9/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä haukkui idiootiksi. Tajusin jättää ja lakkasin olemasta idiootti :D ulkonäköä on haukkunut tuntemattomat, lihapulla ja pellehermanni, läski-mooses tulee ekana mieleen.

Vierailija
10/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua syytettiin ysiluokalla täysin perättömästi heroiinin käytöstä ja hallussapidosta. Ikinä en ole elämässäni käyttänyt huumeita enkä edes tupakoinut...

Vierailija
11/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi avioeron ilman sen kummempaa ennakkovaroitusta ja syyksi sanoi epäonnistuneet laihdutusyritykseni.

Tuo on jo vähän koomistakin :D

Vierailija
12/17 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Oot ihan hirveen näkönen” ja ”oot ruma”

Vierailija
13/17 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ajatellut, että olisin törkeä ajatellessani noin, realisti vaan. 

Ero on siinä, ettei ajattelu ole törkeetä vaan sen julki tuominen.

Sä(te) sitten synnäriltä suoraan lähdette/lähditte hankkimaan vauvan tarvikkeita?

Eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu, mutta ihmettelen näitä ns. realisteja, jotka noin toimivat.

Mulla oli muutakin mielessä kuin vaunujen mallit ja pinniksen mitat. Maailman suloisin otus tuhisi kipeillä rinnoilla ja alapää silvottuna.. ei olis tullut mieleenkään shoppailut siinä kunnossa.

Että mikä onkaan realismia tässä tilanteessa. :D

Vierailija
14/17 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri sanoi mitättömän riidan yhteydessä: "tapa ittes".

Vierailija
15/17 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pyöreä lapsi n. 10-vuotiaana. Oma isäni totesi vaatekaupoilla, että "Vaikea ostaa sulle vaatteita, sulla kun on tommonen ongelmavartalo." 

Vierailija
16/17 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sää tajua mitään ku oot tommonen ameeba ja puoli-autisti"

"Oot s*atanan pilkunn*ssija"

Sain hyvät naurut :D

Vierailija
17/17 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häijyjä tai tyhmiä ihmiset jotka noin törkeitä puhuu