Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö kolmansilla treffeillä banemaan?

Vierailija
02.05.2018 |

Ja jos lähtisit niin olisiko sinulla omat kumit mukana?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tällä hetkellä vaikka ekoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, säästän itteeni avioliittoon...

Vierailija
4/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, enkä näin ollen toisi kondomejakaan.

Vierailija
5/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla treffeilla voisi kyllä tehdä poikkeuksen, eikä lähteä panee. Ekoilla ja toisilla treffeillä olisin mennyt.

Vierailija
6/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.

Vierailija
7/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdilla eka treffeillä olis n ussittu jo niin paljon ettei kolmansia tarvita.

Vierailija
8/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. - Mutta toki saattaisi olla kiinni siitä, mihin asti olemme muutoin päässeet....- En oikein pidä ajatuksesta, että täytyisi olla n. määrä treffejä sitten olisi jokin erityinen velvollisuus harrastaa seksiä. Toistaiseksi kaikki ne naiset, joista olen ollut eniten kiinnostunut ja ilm. hekin myös minusta niin paljon, ettei ole ollut tarvetta kiirehtiä harrastamaan seksiä, kun on on ollut muutoinkin paljon kaikkea muuta kiintoisaa annettavaa ja jaettavaa puolin ja toisin.   - Ja kyllä olen mies, joka huolehtii omasta ehkäisystä, enkä odota, että kumppani hoitaisi asian.

Vierailija
9/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irtoo. Seksi ois sopivan tyypin kaa ok mut ne lieveilmiöt voi ziisus...

Vierailija
10/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoihin tahtaan!

Vierailija
11/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellako on käytäntö että panee jo ekojen treffien jälkeen?

Vierailija
12/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ja kumit ei olisi mukana. Alkaisin seurustelemaan lähinnä sillä oletuksella että tehdään lapsia. Siihen ei kumeja tarvita.

M40

Vierailija
13/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jän(n)ikset jotka osaisivat tähän vastata ja kerskua vuolaasti kuinka monta seksikumppania heillä on ollut ja missä ja milloin ovat seksiä harrastaneet taitavat juuri nyt olla kyttäämässä uutta saalista, eivätkä ehdi vastaamaan kysymykseesi. - - - Mutta kai minä näin sanoessani saan tiukkapipon tosikon maineen, kun minun mielestä seksi on niin intiimi asia, että saa ihmeitä tapahtua, että olen valmis siihen ensi-treffien yhhteydessä, saati jonkun randomin narikasta tai taksijonossa kohdatun kanssa, hetken mielijohteesta.

Vierailija
14/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jän(n)ikset jotka osaisivat tähän vastata ja kerskua vuolaasti kuinka monta seksikumppania heillä on ollut ja missä ja milloin ovat seksiä harrastaneet taitavat juuri nyt olla kyttäämässä uutta saalista, eivätkä ehdi vastaamaan kysymykseesi. - - - Mutta kai minä näin sanoessani saan tiukkapipon tosikon maineen, kun minun mielestä seksi on niin intiimi asia, että saa ihmeitä tapahtua, että olen valmis siihen ensi-treffien yhhteydessä, saati jonkun randomin narikasta tai taksijonossa kohdatun kanssa, hetken mielijohteesta.

Jänikset totisesti. Yleensä puheet ovat tekoja kovemmat.

Vierailija
15/15 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänikset totisesti. Yleensä puheet ovat tekoja kovemmat.

En tai enkä ainakaan minä myöskään noita puheitakaan kovina pitäisi. - Minusta on lähes poikkeuksetta, jotenkin tylsää kuunnella, jos tai kun joillain on tapana avautua jukisesti ja isoon ääneen retostella seksi -kokemuksillaan. - Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa?  Toinen mitä säännöllisen epäsäännöllisesti ihmettelen on se, että kuinka osa väittää erottavansa ukopäin ihmisten seksikokemusten määrän ja kuinka parempaa seksiä saisi muka kokeneemmalta kumppanilta; ikään kuin seksi olisi aina jokaien kanssa samanlaista ja riittävä harjoitus ja samalaiset toistot siinä tekisivät mestarin.... En tiedä olen itse vielä monen mielestä varsin kokematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi