Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia Aatu Itkonen, 17, herättää?

Hyvinvointiedellä
02.05.2018 |

Olen lukenut yllättävän paljon lähiaikoina nuoresta 17-vuotiaasta Aatu Itkosesta, joka tekee taikurin, juontajan sekä luennoitsijan keikkoja. Mielestäni on hienoa, että nuori yrittäjä on nosteessa ja keikkaa riittää, mutta pitäisikö tuon ikäisenä keskittyä itse nuoruuteen.. ? Hän on ilmeisesti aloittanut esiintymiset nimittäin jo 13-vuotiaana. Hienoa työtä tosin, mutta hänen somejakin katsellen, voisi tauko olla kohdillaan nuorelle miehelle!
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201804012200843112_tb.shtml

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kateudella ole mitään rajaa?

Vierailija
2/12 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut tätä kateudesta. Kävi vain mielessä, että tuollainen keikkailutahti saattaa olla pahaksi... Nuorena on kuitenkin tärkeää pitää huolta hyvinvvoinnistaan ettei kuluta itseään loppuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen ja mukava nuori. Tietää varmasti ihan itse milloin tekee liikaa. Kun saa tehdä sitä mistä tykkää niin balanssi löytyy kyllä.

Tsemppiä vaan Aatulle jatkossakin!

Vierailija
4/12 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme sano kannabista pössytteleville, että sinun pitäisi elää nuoruutta ja pitää itsestäsi huolta? Sen sijaan täyspäisen, fiksun nuoren kokonaisvaltainen eläminen on ap:n mielestä jotenkin säälittävää.

Vierailija
5/12 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Aatu on varmasti vain hoitanut mediasuhteensa hyvin ja mahtavaa, että Suomea kiinnostaa nuoret yrittäjät. Eiköhän niitä "hyvinvointitukea" tarvitsevia nuoria ole pahempiakin, kuin reipas ja iloinen esiintyjä! 

Vierailija
6/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa varsin hyvinvoivalta nuorelta, jolla on opiskelujen ohessa löytynyt jo se oma juttu.

Vierailija
7/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu on käynyt meillä Lappenrannassa esiintymässä vuosi sitten ja siinä vasta oli mukava nuori mies. Osasi ottaa yleisönsä ja kaikki sujui upeasti. En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos nuori yrittää, ja hyvin yrittääkin.. Upea esimerkki muille!

Vierailija
8/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tää jäbä kävi meijän lukiossa niiku ei hirveen mukavaa oloa jäännyt. Hoputti ihmisiä istumaan koska "Ei ole aikaa tähän" ja passiivis-agressiivisesti kommentoi meidän älyllisiä kykyjä kun yleisö ei halunnut vastata kysymyksiin. Ja sitten seuraavaksi kävi mun töissä esiintymässä ja pomputti porukkaa ku omistais paikan. Varmasti mukava poika siviilissä, mutta en kyllä jäis samaan huoneeseen hänen kanssaan.

Vierailija
9/12 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi myös meidän koulussamme ja aikuisopiskelijana voin kommentoida, että upea nuori mies, joka todella osaa puhua juuri oikealla nuotilla. Ehkä hän alussa pikkaisen vaikutti siltä, että olisi pareempaakin tekemistä, mutta vauhtiin päästyään sai kyllä meihin opiskelijoihinkin virtaa ja avattua uusia näkökulmia juuri yrittäjyyteen ja mainostukseen. Ihmettelen kyllä ap:n viestiä, sillä eikö ole vain hyvä, että Suomessa on positiivisia nuoria, jotka tekevät asioita ja joilla riittää rohkeus?

Vierailija
10/12 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoruuttaa täysillä elävälle pitäisi sanoa, että kuule, ryhdy pössyttelemään, koska se kuuluu minun nuoruuteeni. Lopeta työt ja harrastukset, keskity omaan hyvään oloon ja vaikka vähän kovempiinkin huu meisiin, jos ei viina kiinnosta. Koska WT-porukan nuoruus on ainoa oikea.

Vierailija
11/12 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut tätä kateudesta. Kävi vain mielessä, että tuollainen keikkailutahti saattaa olla pahaksi... Nuorena on kuitenkin tärkeää pitää huolta hyvinvvoinnistaan ettei kuluta itseään loppuun. 

Saattaa olla pahaksi... Niin saattaa, mutta saattaa olla, että hän hanskaa asiansa ihan hyvin itse. Suomessa on paljon nuoria, joita pitäisi oikeasti auttaa, niin sinä päätät olla huolissasi pojasta, jolla SAATTAA joskus tulla ongelmia... Hyvä ap, tietenkään ei ole mitään kateuden kanssa tekemistä tms, vaan huolenpidosta. Sangen outo kohde sulla vaan on.

Vierailija
12/12 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla pahaksi... Niin saattaa, mutta saattaa olla, että hän hanskaa asiansa ihan hyvin itse. Suomessa on paljon nuoria, joita pitäisi oikeasti auttaa, niin sinä päätät olla huolissasi pojasta, jolla SAATTAA joskus tulla ongelmia... Hyvä ap, tietenkään ei ole mitään kateuden kanssa tekemistä tms, vaan huolenpidosta. Sangen outo kohde sulla vaan on.

Komppaan! Miksi joka asiasta haetaan jotain MUKA negaa?? Antaa Aatun ja muiden tehdä rauhassa omia HYVIÄ asioitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan