En vaan pysty ostamaan tuotetta jonka tuotemerkin nimi on Two Dads
Kommentit (18)
Siis mikset? Jos ois vaikka Five Moms niin olisko sama juttu?
Mulla oli tuosta Two Dads merkistä keskustelu tuttavan kanssa kaupassa eräs kerta. Hän oli sitä mieltä, että tuommoista homopropagandaa. Kysyin, että mites jos kaksi isää ovat tavanneet toisensa lapsen harrastuksen yhteydessä tms ja saaneet liikeidean? Jos ensimmäisenä kyseisestä merkistä kuvitteli jotain sateenkaariperhettä niin miten kyseisen henkilön ajatusmaailma oikein toimii.
Tämähän on kahden kaveruksen perustama merkki. Kummallakin omat perheet tahoillaan.
Kaksi kahden eri perheen isää. Ei kannata homokilareita vetää kaikesta:D
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on kahden kaveruksen perustama merkki. Kummallakin omat perheet tahoillaan.
Miten tätä voi alanuolettaa? Ei kyse ole mistään mielipideasiasta, vaan ihan tosiasia on.
Kolmen kaverin jäätelöstä tulee mieleen siis...
Menkää töihin joutavia pohtimasta.
Mä ostan koska lapsen biologinen isä on kuollut ja mun miesystävä on ollut lapsen henkinen isä lapsen syntymästä asti. Lapsella on siis kaksi isää.
Joillakin on myös oma isä elossa ja uusperheen isäpuoli josta on tullut läheinen, jopa kuin toinen isä.
En ymmärrä miksi pitää olla englanninkielinen nimi, The Other Danish Guy myös aivan hirveä ja typerä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kaverin jäätelöstä tulee mieleen siis...
Ettei vaan olisi sekin jotain homojäätelöä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitää olla englanninkielinen nimi, The Other Danish Guy myös aivan hirveä ja typerä nimi.
Se on just ihan helmi 😁
Juuh ei kyl two dadssii osteta tosijjaa. Ainakaa ennenku nimi vaihtuu.
Minä olen ainakin luullut, että nimi viittaa homoihin. Luulen etten ole ainoa, jolla ensimmäinen mielleyhtymä. Ei sillä, että vaikuttaisi siihen ostanko tuotetta vai en - siihen vaikuttaa hinta ja laatu.
Nimen pitäisi olla ilmeisesti Three AV-Moms, niin tuotetta saisi kaupaksikin.
Kutsu mua isukiks