Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e pillerien hankinta

Vierailija
01.05.2018 |

Elikkäs olen hankkimassa e-pillereitä ensimmäistä kertaa ja haluaisinkin tietää, että kun menen lääkärille niin punnitaanko minut siellä? Olen toipunut syömishäiriöstä, mutta vaakaa en ole käyttänyt hetkeen, koska se saa minut todella ahdistuneeksi ja pelkään, että syömishäiriö nostaa taas päätään jos saan tietää tarkan painoni..

Elikkäs kun te olette hankkineet pillerinne niin onko teitä punnittu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
2/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se jotain vaikuttaa niin olen täyttämässä kuukauden sisään 18 ja aika olisi ensi viikolla.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei punnita jos olet silmin nähden normaalipainossa, mutta jos olet selkeästi ylipainoinen niin silloin lääkäri saattaa haluta punnita. Samoin jos olet selkeästi alipainoinen.

Hoitsu

Vierailija
4/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei punnita.

Mitataan verenpaine ja otetaan ( jos ollan fiksuja) maksa-arvot

Vierailija
5/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin no juu jos olet ollut hoidossa syömishäiriön takia ja siitä tiedot lääkärillä niin sitten varmaan punnitsee kyllä joka tapauksessa.

Hoitsu

Vierailija
6/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluaa punnita niin voithan pyytää että syömishäiriötaustasi takia haluat ettei vaa'an lukua näytetä sulle.

Vierailija
7/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei kiitos teille ! Ei olisi hyvä jättää ehkäisyä hommaamatta näinkin ”typerän” syyn takia, mutta kyllä nyt hankin ne :)

Vierailija
8/9 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa taidettiin vain kysyä paino ja pituus. En ainakaan muista että olisi vaa’alle pistetty.

Vierailija
9/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustiedot eli mm paino ja pituus kyllä kysytään ja jos et osaa vastata niin saatetaan mitata ja punnita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi