Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**POINTSAAJAT VKO 17**

24.04.2006 |

Huomenta olen hereillä ku tyttö oksenteli yöllä ja nyt pyykätään. Anyway, lipsuin pisteistä, en ehtinyt urheileekaan, mutta pudotus silti. Nyt tiukempaan vkoon....

Aloitus vko 16 82,4 (88.6kg 8/05)

pudotus -400g

paino 82.0

tav 77kiloo

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muilla on mennyt mua paremmin.... Yrtitys oli kova, mutta miinusta ei silti tullut. Lipsumista ja vain yksi lenkkeily. Nyt aloitan uuden viikon uudella innolla. Tavoitteeseen on vielä matkaa, mutta aikaakin on onneksi vielä 7 viikkoa.

Uusi aloitus 17.4. 64,5kg

Paino tänään 64,5kg

Ei pudotusta viime viikolla :(

Tavoite 60 kg

Olen kyllä luvannut lapsille leipoa tänään munkkeja... Pitää yrittää pysyä lujana!

Aurinkoista viikkoa kaikille! -Maikku-

Vierailija
2/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus 13.3. - 78,5 kg

viimeksi 3.4. - 77,4 kg

nyt tänään - 68,8 kg

eli viimeisten 3:n viikon aikana paino pudonnut keskimäärin 0,2 kg/vko

Paino on ajoittain käväissyt tuotakin alempana, mutta kyllä myöntää täytyy, että 3 vkoa ilman pistelaskua ei tätä hommaa kovin ainakaan nopeuta. Eli palaan kiltisti arkeen pisteitä laskien ja vaikkapa kävelyn kerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ihan niinkuin viime kerralla aavistelinkin. No, onneksi ei kuitenkaan vieläkään kaduta pashantäyteinen pääsiäinen, oli se sen arvoista:) Hyvää mieltä lisää se, että eilen oli kuopuksen ekat synttärit ja vaikka pöytä notkui herkkuja, suunnittelin jo etukäteen, mitä ja minkä verran syön - ja suunnitelma ( ja siinä samassa pisteet) ylittyi vain yhen kakkupalan verran.Minulle tämä on historiallinen hetki, sillä yleensä viimeistään vieraiden lähdettyä tämä emäntä raivaa loput herkut suoraan ammottavaan kitaansa! Nyt jopa tuo ylim. kakkupala oli vakaan harkinnan tulosta, täytyy nimittäin sanoa, että tekemäni marja-kinuskikakku oli ehdottomasti parasta kakkua, mitä olen koskaan maistanut... Resepti vain ei todellakaan ole painonvartijoista kotoisin!

lähtöpaino: 77,6

17.4.: 72,4

24.4.: 73,1

muutos:+700g

yht.pudotus: -4,5kg

tavoite: 60-62

Nyt vain hyvällä mielellä jatkamaan viikkoa!

p.s. Tervetuloa satsumassi takaisin!

Vierailija
4/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! En ole kyllä ollut viime aikoina mikään ahkera pinoutuja, mutta ei tuo painokaan ole juuri heilahtanut mihinkään...

Tasaisesti samoissa lukemissa ollaan - tosin nyt kun reilut kaksi viikkoa on kulunut lasten ja omasta sairastelusta, olen taas saanut liikuntarytmistä kiinni. Siispä eiköhän sitä tulostakin rupea syntymään.

En tiedä muista, mutta mulla ainakin tuo aurinko armas tekee ihmeitä makeanhimon suhteen! Viikkoon ei ole tehnyt juuri mieli mässäillä. Illalla tekee kyllä mieli mussuttaa jotain, mutta keksi ja muut herkut eivät maistu!!! Siis ihanaa suorastaan! Yleensä olen täälläkin valittanut vain siitä mussutuksesta...

Tsemppiä teille kaikille ja aurinkoista viikkoa! Vappua ja munkkeja odotellessa =)

Pahnu, mitoissa:

nyt 65.8kg

edellinen vko 66kg

joten pudotus -200g

aloitus 10/2005 72kg

joulukuu 2005 63kg

Vierailija
5/5 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtö 81.7kg 1.2.06

paino nyt 75.4kg

pudotusta 2 viikossa -600g

tavoite 70 toukokuun loppuun(saapa nähä):)

tänään taas pyöräileen, eilen tuli 13km lenkki tehtyä! kyllä se tästä vaikka välillä tiukkaa tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi