Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka syö kaikki karkit, myös sinun?

Vierailija
23.04.2006 |

Mitä kostoksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan miestä varten aina jotain pieniä hedelmäkarkkeja ja laitan ne sellaiseen paikkaan josta mies ne löytää varmasti. Ja ne herkkusuklaat yms piilotan sitten tosi ovelasti... :)

Vierailija
2/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko kyseessä lapsen suklaamunat vai lahjapakettiin " turvaan" käärityt konvehtirasiat tai mitkä lie vierasvarat. Säälittävää, tiedän.

Ostan kyllä auliisti uusia herkkuja hotkimieni tilalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu nyt 9 vuotta ja koskaan ei oo asia häirinnyt, eikä häiritse edelleenkään. :) Huumoria vaan elämään. Kaupasta saa lisää karkkia, jos kesken loppuu.

Vierailija
4/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää ja ulos!

Vierailija
5/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä ainakaan oo ahne eikä läski..

Vierailija
6/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä todella itsekkäänä; mun mielestä tämmöset pienet asiat voi kertoo ihmisestä paljon. Tee kostoks vaikka jotain sen herkkua ja syö itse kaikki, iloisena vaan kerrot kuinka oli hyvää :D

Mun mies jättää mulle aina puolet jos en oo ite paikalla syömässä =)

Vierailija
7/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu taalla! Olen sortunut napsimaan lastenkin suklaita salaa, saati sitten miehen! Jouluna en voi ostaa lahjasuklaita kun ihan viime hetkella, muuten syon ne ja joudun ostamaan uudet...

Vierailija
8/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies vetää käymään tulevien kavereittenkin mässyt:( esim. eilen yksi ystäväni oli auttamassa muutossa niin sillä aikaa kun kaverini tiskasi, ukko armas veti kaverin lapselleen ostamat mässyt naamaansa kun pussi oli ollut käsilaukussa näkyvillä! että repikää tästä huumoria..

Vierailija
9/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kun illalla kuvittelee rojahtavansa sohvalle karkkipussin kanssa ja sit sitä pussia ei olekkaan missään. Se ottaa päähän ihan sairaasti! Mulla oli samanlainen karkkirohmu äijä. Mut paras on se kun hän käy lasta hoitamassa joskus niin syö vieläkin karkit,vaikka ei olla asuttu kahteen vuoteen yhdessä. Niin että tiedän tunteen ap!

Vierailija
10/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tuo kaappiin suklaalevyn, niin ei kerro (jos minä löydän ko levyn, niin syön alta aikayksikön ;)

Meillä nämä " sodat" on melkein jokaviikkoisia, mutta ne on siitä mukavia, että kaikki tietää, kuinka näissä asioissa käy - ja kukaan ei jätä syömättä toisten herkkuja.

Vierailija
11/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun miehen veli on sellanen, joka syö karkit, ku tulee kylään. Se on oikeesti todella ärsyttävää, vaikka nyt pieni asia onkin! Jos olen kuppiin laittanu karkkia, ni ei ole kun hetki ja siellä on enää pari karkkia jäljellä, jotka hän jättää syömättä. Ilmeisesti siksi, ettei nyt ihan kaikkea syö...en tiedä! Homma se on sekin, ku pitää muistaa laittaa karkit kaappiin piiloon 40 v mieheltä, jos meinaa itse saada...

Vierailija
12/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan hirveän perso irtokarkeille (syö niitä melkein joka ilta) ja vetää kyllä munkin itselleni ostamat karkit, jos saa ne käsiinsä. Yleensä ostan 2 pussia kerralla ja toisen annan miehelle heti, toisen haluan säästää itselleni viikonlopuksi. Melkein joka kerta käy niin, että joudun viikonloppuna ostamaan itselleni uuden, kun mies on himoissaan vetänyt myös mun pussin.

Viime jouluna jemmasin vaatekaapissani yhtä konvehtirasiaa, josta kävin silloin tällöin syömässä yhden suklaan. Jos se olis ollut jossain pöydällä, ei siitä olis kukaan muu miehen lisäksi ehtinyt syömään yhtään.:)