Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjä: Mitä täytyy tapahtua, että alat jälleen syömään lihaa?

Sekasyöjä
27.04.2018 |

Kun asiaa kerran kysyttiin toisinkin päin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lihan maku, koostumus ja suutuntuma ensinnäkin. En pysty nielemään edes liian uskottavia "korvikkeita". Kalaan voisin palata helpommin.

Vierailija
2/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kasvissyöjä, mutta lihaa en juuri syö ja ehkä kulutusta voisin lisätä, kun sitä ei tuotettaisi tehotuotannolla ja yleinen kulutus laskisi johonkin 60-70-luvun tasolle, nykyistä tilannetta kun maapallo ei tule kestämään.

Eli syyt on eettiset, että ekologiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi olla tilanteessa, että eloonjäämisen takia olisi pakko syödä lihaa.

Muuten on ihan helppo olla syömättä.

Vierailija
4/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt punaista lihaa 18 vuoteen, kanaa syön nelisen kertaa vuodessa, kalaa viikottain.

Kasvissyöjä en siis ole, mutta aika hankalaa olisi alkaa taas lihaa syömään. Kai jos muuta ruokaa ei olisi. Tai jos ruoka tulisi omalta farmilta tms., jossa olen itse kasvattanut lihan onnellisesti. (Mutta en kyllä voisi omaa eläintäni teurastaa.)

Vierailija
5/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko hengissäpysymisen kannalta. Muuten en pysty. Joissain tilnteissa olen joutunut syömään vähän lihaa, ja  pakolla on pitänyt nieleskellä. Liha maistuu ja tuntuu suussa kamalalta. Olen ollut kasvissyöjä kohta 30v, ja sitä ennenkin söin lihaa vain, koska kotona pakotettiin.

Vierailija
6/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos fyysinen terveys olisi vaarassa tai kuolemanvaara niin sitten söisin lihaa.

Vierailija
7/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ehkä kerran vuodessa tekee hyviä lihapullia syön niistä muutaman. Muutoin en ole syönyt lihaa 15 vuoteen enkä kaipaa sitä, se ei jotenkin lukeudu mielessäni enää ruuaksi. Jos joskus lihapullaa haukatessa nirskahtaa, loppuu sekin maistelu.

Vierailija
8/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä todennäköisin syy on masennus. Ostin jo nahkakengät, kun en vain jaksanut lähteä kauemmas hakemaan vegaanisia, mutta uudet kuitenkin tarvitsin.

Vierailija
9/9 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki lihaa syövät ihmiset kuolisivat esim johonkin epidemiaan, niin sittenhän jäljelle jäävien ruokalista voisi koostua about mistä vain. Ympäristöä ei haittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan