Miksi se ÄRSYTTÄÄ, että NAINEN haluaa synnyttää, synnyttää ja yhä uudelleen synnyttää
Joitakin ärsyttää se, että nainen haluaa synnyttää aina vain lisää vauvoja, vaikka tähän ei ole mitään uskonnollista syytä vaan kaikki lähtee ihan naisen omasta halusta.
Onko se vain niiiiiin älyttömän hankala ymmärtää, että toisille vauva-aika vain on niin helppoa ja isompikin perhe pyörii, vaikka toki raskasta onkin?
On nimittäin naisia, jotka elävät raskaudesta. Heille lapsia siunaantuu helposti toistakymmentä, jos mies ei pistä kampoihin.
Kommentit (6)
Kuka nämä lapset elättää? Veronmaksajat koska? Loppujen lopuksi alle kouluikäisten elatus on suht halpaa vanhempiin lapsiin verrattuna. Sitten itkwtään kun ei ole varaa järjestää lapsille lomillakaan mitään kivaa. Onhan näitä nähty.
Pidän sellaista naista mt-ongelmaisena.
Mua ei oo koskaan ärsyttäny se, paitsi tapauksissa joissa henkilöllä on kasa kersoja tehtynä eri ihmisten kanssa, ollaan jostain kumman syystä jääty yyhooksi ja sit valitetaan kun ei ole rahaa.
Jokainen saa mun mielestä synnyttää lapsia niin paljon kuin sielu sietää, kunhan niistä pystyy itse myös huolehtimaan.
Ehkä moni ajattelee, ettei lukuisista lapsista kyetä huolehtimaan. Ihmisillä kun on voimavaroja rajallisesti. Joillain toki on enemmän ja joillain vähemmän. Jos on paljon voimia, niin ihan hyvähän se on, että sellainen pariskunta yhteistuumin hankkii paljon lapsia. Kaipa jokainen itse tietää paremmin voimansa kuin joku ulkopuolinen (vai tietääkö?). Tosin pidän vielä parempana, että voimakas pariskunta adoptoi ainakin osan lapsista tai ottaa sijaislapsia ja siten toteuttaa vanhemmuuden arvokasta tehtävää jo olemassa olevien, hylättyjen lasten kohdalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jos lapsilla on isä ja elätätte ne suurimmalta osalta itse, niin hienoa.
Monet ovat nähneet suurperheitä, joissa ne vanhemmat lapset ovat heitteillä ja vailla vanhempien huomiota, ja vanhimmat joutuvat huolehtimaan sisaruksistaan aivan liikaa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku nainen nauttii raskaana olemisesta, kunhan ne raskauden tuotokset sitten hoidetaan hyvin. Ja karu totuus on se, että joku 5-6 lasta alkaa olla 99% ihmisistä absoluuttinen maksimi, jonka pystyy hoitamaan hyvin (useimmille se tulee vastaan jo paljon aikaisemmin).