Roope Salminen ihan raivona twitterissä
Ihan raivona puolustaa Sara Sieppiä ja kiroilee Twitterissä....
Joo, siis ymmärrän että haluaa puolustaa naisystäväänsä mutta kannattaako uhrata tällaiseen aikaan jossain twitterissä jossa jotkut tuntemattomat ihmiset haukkuvat hänen naisystäväänsä. Itse en reagoisi mitenkään, jotenkin turhaa.
Kommentit (18)
Roope teki kuten kunnon mies, puolusti naistaan.
Tapa viestiä kertoo aika paljon...
Yhtä keskenkasvuinen kuin viiksensä.
Olisi vain laittanut viestiä, että koomikon juttu oli tylsää ja jättänyt siihen. Silloin koko homma olisi kuivunut kokoon samantien. Nyt tuollainen rakkikoiran räyhäys nosti sen esiin ja sitä ei pelasta enää kukaan. Sitä paitsi en ollut koskaan edes kuullut moisesta koomikoita, nyt olen, kiitos Roopen lapsellisen räyhäämisen.
No mitä se siellä sitten kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Olisi vain laittanut viestiä, että koomikon juttu oli tylsää ja jättänyt siihen. Silloin koko homma olisi kuivunut kokoon samantien. Nyt tuollainen rakkikoiran räyhäys nosti sen esiin ja sitä ei pelasta enää kukaan. Sitä paitsi en ollut koskaan edes kuullut moisesta koomikoita, nyt olen, kiitos Roopen lapsellisen räyhäämisen.
Se ei olekaan enää Roope Salminen ja Koirat vaan Roope Salminen ja Rakkikoiran Räyhäys
Eihän siinä alkuperäisessä viestissä henkilöä arvosteltu, vaan sitä että onko missitittelin saaneelle ainoa urapolku onnenpyörätyttö.
Mä oon niin kyllästynyt tohon Roope Salmiseen ja Sara Sieppiin.... Plaaaaaaaah!!
Ottaisivat mallia Minttu Virtasesta. Hän ei ole oikeastaan Ollenkaan julkisuudessa!
Vierailija kirjoitti:
Ottaisivat mallia Minttu Virtasesta. Hän ei ole oikeastaan Ollenkaan julkisuudessa!
Maisa Torppa sais ottaa mallia Mintusta. Maisan ei pitänyt enää olla julkisuudessa, mutta joka päivä hänestä on joku turha juttu iltalehdessä. 😂😂😅
Roopella meni tunteisiin 😂 onkohan Roope alkanut syömään testoa kun yhtäkkiä partakin kasvanut?
Vierailija kirjoitti:
Luulin Roopea fiksummaksi. Kielenkäyttö paljastaa tyhmäksi. Eikä hallitse itseään ja raivoaan.
Mä taas en edes luullut fiksuksi. Jotenkin on tullut kuva vittumaisesta äijästä, vaikken oo koskaan tavannut enkä edes livenä nähnyt, mut tv:stä saanut sen vaikutelman. Mielikuva on tainnut mennä ihan nappiin!
Niin tai Roope sai nyt vaan tilaisuuden räyhätä? Purkaa patoumiaan ja pahaa oloaan? Monihan niin täällä netissä tekee(yleensä kylläkin nimettömänä), itsekin olen joskus siihen sortunut.
No ei se nyt ihan raivona ollut. Tuo Kivi oli tökerö ja odotti varmaan saavansa sympatiaa samanmielisiltä haukkumalla Sieppiä, mutta kun huomasi että näin ei käynytkään niin piti alkaa selitellä ettei hän nyt sitä tarkoittanut. Sitähän se juuri tarkoitti. Tyhmä mies.
Eipä yllätä että vauvapalstalla koomikko Kivi on kuin mikäkin supersankari ja Sieppi poikaystävineen "raivoaa hulluna".
Luulin Roopea fiksummaksi. Kielenkäyttö paljastaa tyhmäksi. Eikä hallitse itseään ja raivoaan.