Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope Salminen ihan raivona twitterissä

Vierailija
24.04.2018 |

Ihan raivona puolustaa Sara Sieppiä ja kiroilee Twitterissä....

Joo, siis ymmärrän että haluaa puolustaa naisystäväänsä mutta kannattaako uhrata tällaiseen aikaan jossain twitterissä jossa jotkut tuntemattomat ihmiset haukkuvat hänen naisystäväänsä. Itse en reagoisi mitenkään, jotenkin turhaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Roopea fiksummaksi. Kielenkäyttö paljastaa tyhmäksi. Eikä hallitse itseään ja raivoaan.

Vierailija
2/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope teki kuten kunnon mies, puolusti naistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa viestiä kertoo aika paljon...

Vierailija
4/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä keskenkasvuinen kuin viiksensä.

Vierailija
5/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain laittanut viestiä, että koomikon juttu oli tylsää ja jättänyt siihen. Silloin koko homma olisi kuivunut kokoon samantien. Nyt tuollainen rakkikoiran räyhäys nosti sen esiin ja sitä ei pelasta enää kukaan. Sitä paitsi en ollut koskaan edes kuullut moisesta koomikoita, nyt olen, kiitos Roopen lapsellisen räyhäämisen.

Vierailija
6/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se siellä sitten kirjoittelee?

Vierailija
7/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vain laittanut viestiä, että koomikon juttu oli tylsää ja jättänyt siihen. Silloin koko homma olisi kuivunut kokoon samantien. Nyt tuollainen rakkikoiran räyhäys nosti sen esiin ja sitä ei pelasta enää kukaan. Sitä paitsi en ollut koskaan edes kuullut moisesta koomikoita, nyt olen, kiitos Roopen lapsellisen räyhäämisen.

Se ei olekaan enää Roope Salminen ja Koirat vaan Roope Salminen ja Rakkikoiran Räyhäys

Vierailija
8/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä alkuperäisessä viestissä henkilöä arvosteltu, vaan sitä että onko missitittelin saaneelle ainoa urapolku onnenpyörätyttö.

Vierailija
9/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kyllästynyt tohon Roope Salmiseen ja Sara Sieppiin.... Plaaaaaaaah!!

Vierailija
10/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisivat mallia Minttu Virtasesta. Hän ei ole oikeastaan Ollenkaan julkisuudessa!

Vierailija
11/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisivat mallia Minttu Virtasesta. Hän ei ole oikeastaan Ollenkaan julkisuudessa!

Maisa Torppa sais ottaa mallia Mintusta. Maisan ei pitänyt enää olla julkisuudessa, mutta joka päivä hänestä on joku turha juttu iltalehdessä. 😂😂😅

Vierailija
12/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopella meni tunteisiin 😂 onkohan Roope alkanut syömään testoa kun yhtäkkiä partakin kasvanut?

Vierailija
13/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteja nyt itkettää kaikki.

Vierailija
14/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik

Vierailija
15/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin Roopea fiksummaksi. Kielenkäyttö paljastaa tyhmäksi. Eikä hallitse itseään ja raivoaan.

Mä taas en edes luullut fiksuksi. Jotenkin on tullut kuva vittumaisesta äijästä, vaikken oo koskaan tavannut enkä edes livenä nähnyt, mut tv:stä saanut sen vaikutelman. Mielikuva on tainnut mennä ihan nappiin!

Vierailija
16/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai Roope sai nyt vaan tilaisuuden räyhätä? Purkaa patoumiaan ja pahaa oloaan? Monihan niin täällä netissä tekee(yleensä kylläkin nimettömänä), itsekin olen joskus siihen sortunut.

Vierailija
17/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt ihan raivona ollut. Tuo Kivi oli tökerö ja odotti varmaan saavansa sympatiaa samanmielisiltä haukkumalla Sieppiä, mutta kun huomasi että näin ei käynytkään niin piti alkaa selitellä ettei hän nyt sitä tarkoittanut. Sitähän se juuri tarkoitti. Tyhmä mies. 

Vierailija
18/18 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että vauvapalstalla koomikko Kivi on kuin mikäkin supersankari ja Sieppi poikaystävineen "raivoaa hulluna". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan