Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisia katselevasta työntekijästä kertoa esimiehille?

Vierailija
23.04.2018 |

Minua henkilökohtaisesti asia ei häiritse, muuten kuin että kukaan muu ei ilmeisesti ole huomannut asiaa. Äijää pidetään itse jeesuksena, joka on mukavin ja reiluin mies koko maailmassa. Minä olen kuitenkin huomannut, että hän "katsastaa" kaikki uudet harjoittelijatytöt. Niitä tulee usein tänne. Kun uusi harjoittelija esitellään, tämä mies katsoo luonnollisesti ensin kasvoihin, kuten ihmiset tavallisesti, mutta puolessa sekunnissa katse siirtyy alaspäin. Ensin tisseihin, sitten nopeasti alaosion kautta samalla kääntäen päätä pois päin pöydällä edessäpäin olevaan ruokaan, läppäriin jne, "viattomasti", ettei kukaan huomaa. Minä ainakin olen tämän huomannut, ja tuntuu jotenkin inhottavalta, kun sama toistuu jokaisen tytön kohdalla. Ylittyykö tässä nyt raja, että pitää kertoa eteenpäin? Eihän tuossa mitään suoraa toimintaa ole, mutta mitä mieltä, onko katselu liikaa? Eikä usein edes yksikään kerta riitä, vaan tarkastaa muodot muutamaankin kertaan tytön kävellessä ohi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti parjattu mielipide, mutta en nyt lähtisi tekemään kärpäsestä härkästä. Jos olet ainoa havaintosi kanssa, mieti ensin, ylireagoitko, ennen kuin alat suurempaa hälyä nostamaan.

Vierailija
2/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mene kertomaan. Esimies sitten tekee tarvittavat toimenpiteet (myös sinulle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti, enää ei saa edes vastakkaista sukupuolta katsoa ilman potkujen pelkoa. Mene hoitoon!

Vierailija
4/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdotomasti sinun pitää kannella tästä miehestä. Työpaikoilla tarvitaan #metoo hengessä enemmän pelkoa sekä kunnollinen ilmiantamisen kulttuuri. Se tervehdyttää ilmapiiriä ja luo mukavamman työyhteisön, kun epäsopivat henkilöt puhdistetaan pois häiritsemästä.

Vierailija
5/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvetti, enää ei saa edes vastakkaista sukupuolta katsoa ilman potkujen pelkoa. Mene hoitoon!

Kyllä minä yhden kerran vielä ymmärrän, mutta jos tytön AINA tullessa huoneeseen ukko katsoo jokaisella kerralla systemaattisesti ne kiinnostavat kohdat, on siinä jotain erikoista.

Ap

Vierailija
6/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan yhtä iso kyylääjä, muista ilmiantaa myös itsesi.

Vierailija
7/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä yhden kerran vielä ymmärrän, mutta jos tytön AINA tullessa huoneeseen ukko katsoo jokaisella kerralla systemaattisesti ne kiinnostavat kohdat, on siinä jotain erikoista.

Ap

Mitä alapeukuttajat? Onko teidän mielestä ihan tavallista katsoa tisseihin joka kerta kun henkilön näkee?

Vierailija
8/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kyseessä olla Eeki Löpsykkä Epätoivonen? Monen tunnistama.

Vierailija
9/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katselee kiikarilla tai pukuhuoneen oven raosta tms.

Vierailija
10/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua henkilökohtaisesti asia ei häiritse", mutta olenpahan vaan prkln katkera, kun ei minua katso.

Vierailija
11/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi