Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zoely-pillerit ja kuukautisten poisjäänti. Kokemusta kenelläkään?

Vierailija
23.04.2018 |

Olen syönyt zoely-merkkisiä e-pillereitä nyt kolmisen vuotta ja aina on tyhjennysvuodot tulleet ajallaan viimeisen "lumepillerin" kohdalla ja kestäneet sen neljä päivää. Vuoto ollut niukempaa kuin ilman pillereitä, mutta tullut kuitenkin, paitsi nyt 2 viimeisintä kiertoa. Olo tuntuu samalta kuin vuodon aikaan, mahaan sattuu/nipistelee, mutta vuotoa ei näy. Raskaus teoriassa mahdollinen, mutta ei todennäköinen vaihtoehto. Ajallaan ja ohjeen mukaan olen syönyt koko ajan, vaikka testin varmaan ihan varmuuden vuoksi teenkin. Lääkeselosteessa lukee, että kuukautisten poisjäänti on mahdollista, mutta että näin pitkän ajan jälkeen? Sinänsä en kuukautisia kaipaa, mutta onko syytä huolestua, että ois merkki jostain vakavammasta? Muiden pillerin käyttäjien kokemuksia kaipailen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin noita vuoden, kertaakaan ei jäänyt kuukautiset pois. Yksilöitähän me ollaan, joten voihan olla, että sulla toimii eri tavalla. Minkäikäinen olet? Varmaan hyvä tosiaan tehdä se testikin.

Vierailija
2/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt puolisen vuotta ja menkat on lähinnä ruskeaa huttua ja sitäkin vähän. Joskus muulloin kuin taukoviikolla on yhtenä päivänä saattanut tulla hieman veristä vuotoa myös. Yleistähän näillä on että jäävät kokonaan pois tai muuttuvat mitättömiksi.

Olisi myös kiva tietää onko muita sivuvaikutuksia. Itselläni naama kukkii ikävästi näiden kanssa ja haluttomuutta on esiintynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias ja muita sivuvaikutuksia ei näillä pillereillä ole ollut kuin nyt tuo vuotojen poisjäänti, joka pistää vähän huolestuttamaan, vaikka en niitä kaipaakaan. Tai no... Rinnat on suurentuneet, kun pillerit aloitin. Onko tämä sitten huono asia vai ei... Haluttomuutta tai muuta ei ole ollut, mutta Merzilon merkkiä syödessä oli ja olin 24/7 vihainen myös. Ehkä vaan teen sen testin oman mielenrauhani takia. Ap

Vierailija
4/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.