Miksi ihmiset käyttävät mykkäkoulua?
Miksi jotkut ihmiset eivät osaa/pysty/kykene puhumaan suoraan?
Kommentit (12)
Ghostaaminen on hyväksyttävää joistain, koska eivät halua olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä, jolle pitävät mykkäkoulua.
Missä opistossa/koulussa käydään mykkäkoulua?
Koska jos sanoo toiselle päin naamaa samanlaisia asioita, mitä on itse saanut kuulla sen toisen suusta, niin seurauksena on yleensä väkivalta. Siksi moni mies on hiljaa: jos sanoo naiselle totuuden, tämä käy käsiksi.
Ei vaan ole yhtään mitään asiaa tai sanottavaa. Yleensä se menee niin, että jos minä en halua puhua, niin mieskään ei sitten puhu minulle mitään. Kumpi pitää mykkäkoulua?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ole yhtään mitään asiaa tai sanottavaa. Yleensä se menee niin, että jos minä en halua puhua, niin mieskään ei sitten puhu minulle mitään. Kumpi pitää mykkäkoulua?
Molemmat. :)
Lapsuudessa opitun mallin toistamista, kun muutakaan ei osata. Sääliksi käy, sillä eihän se mikään hyvä lapsuus ole ollut sellainen.
Akkojen ja raukkojen toimia lähinnä.
Tuntemani mykkäköuluilijat ovat jollakin asteella aina muutenkin mielenterveysomgelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
No mulle just miespuoleinen averi alko pitää mykäoulua ja bloas kaiialta ja kuulin, että se on hänen tapansa ratkaista konflikti tilanteet. Tehnyt kuulemma usein niin.
Mies vai mikki hiiri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle just miespuoleinen averi alko pitää mykäoulua ja bloas kaiialta ja kuulin, että se on hänen tapansa ratkaista konflikti tilanteet. Tehnyt kuulemma usein niin.
Mies vai mikki hiiri?
Ei näppäimistön K kirjain oikein toimi :D
Kotoa opittu tapa. Esim. lapset pidättävät hengitystään saadakseen tahtonsa läpi ja jos vanhempi lähtee mukaan juttuun ja antaa periksi, niin aikuisena toistuu mutta hieman eri muodossa.