Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka tykkää vuorotyöstä? :)

Vierailija
23.04.2018 |

On kiva esim olla vaikka maanantaina vapaalla. Itse olen nyt vapaalla ja nautiskelen. Kohta lähden vähän shoppailemaan ja myöhemmin vielä ulos lenkille. Arkivapaat ihania 🙈

Muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt iltavuoroista ja yövuoroista yhtään. joku 15% illasta tai 40% yöstä on aivan liian vähän siihen kärsimykseen nähden.

Vierailija
2/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Viikonloppu yövuoroissa ja nyt pari vapaata. Mikään ei ole niin kamalaa kuin työaika ma-pe 8-16. Olen iltayökukkuja joten tämä sopii minulle parhaiten. Aamuvuorot saatanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt iltavuoroista ja yövuoroista yhtään. joku 15% illasta tai 40% yöstä on aivan liian vähän siihen kärsimykseen nähden.

Sama. En tekis yövuoroa vaikka sais 1000e per yö!

Vierailija
4/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Mulla iltavuoro loppuu jo 20.15. Itse en ikinä tekis pelkkää aamuvuoroa.

Vierailija
5/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans tykkäisin vuorotyöstä, ainakin 2-vuorosta. Yövuoroja en ole vielä ikinä tehnyt. Suunnitelmissani siis kouluttautua alalle, jossa vuorotyötä on mahdollisuus tehdä. Tällä hetkellä työskentelen toimistossa arkisin 8-16 ja tämä ei ole minua varten. Aamulla herätys klo 6, joten ei mahdollisuutta nukkua vaikka tuohon klo 8 asti, joka olisi riittävästi. Iltapäivällä kotona 16.45, jonka jälkeen ei jää montaa tuntia vapaa-ajalle. Kaipaan vuoroja, jotka on selkeästi aamusta tai illasta. Että joskus tulevaisuudessa sitten... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme