Muita jotka tykkää vuorotyöstä? :)
On kiva esim olla vaikka maanantaina vapaalla. Itse olen nyt vapaalla ja nautiskelen. Kohta lähden vähän shoppailemaan ja myöhemmin vielä ulos lenkille. Arkivapaat ihania 🙈
Muita?
Kommentit (5)
Sama täällä. Viikonloppu yövuoroissa ja nyt pari vapaata. Mikään ei ole niin kamalaa kuin työaika ma-pe 8-16. Olen iltayökukkuja joten tämä sopii minulle parhaiten. Aamuvuorot saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt iltavuoroista ja yövuoroista yhtään. joku 15% illasta tai 40% yöstä on aivan liian vähän siihen kärsimykseen nähden.
Sama. En tekis yövuoroa vaikka sais 1000e per yö!
Mä tykkään. Mulla iltavuoro loppuu jo 20.15. Itse en ikinä tekis pelkkää aamuvuoroa.
Itse kans tykkäisin vuorotyöstä, ainakin 2-vuorosta. Yövuoroja en ole vielä ikinä tehnyt. Suunnitelmissani siis kouluttautua alalle, jossa vuorotyötä on mahdollisuus tehdä. Tällä hetkellä työskentelen toimistossa arkisin 8-16 ja tämä ei ole minua varten. Aamulla herätys klo 6, joten ei mahdollisuutta nukkua vaikka tuohon klo 8 asti, joka olisi riittävästi. Iltapäivällä kotona 16.45, jonka jälkeen ei jää montaa tuntia vapaa-ajalle. Kaipaan vuoroja, jotka on selkeästi aamusta tai illasta. Että joskus tulevaisuudessa sitten... :)
En tykännyt iltavuoroista ja yövuoroista yhtään. joku 15% illasta tai 40% yöstä on aivan liian vähän siihen kärsimykseen nähden.