Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoa miehelle, että jätän sen jos

Vierailija
22.04.2018 |

sen käytös ei muutu? Ilman, että se olisi erolla uhkailemista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että sen käytös tekee sinut onnettomaksi, etkä halua sellaista tulevaisuutta.

Vierailija
2/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei käytös muutu niin ja ivallinen hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoululla! Teet niinkuin muutkin akat.

Toimii varmasti!

Vierailija
4/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille mikä sen käytöksessä saa sut pettyneeksi ja kysyt onko valmis muuttamaan käytöstään, koska et halua sellaista loppuikääsi.

Vierailija
5/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta olen jo mielessäni päättänyt asian. Jäi ihan hyviä muistoja ja kavereita ollaan varmaan jatkossakin. Ja aina voit tulla käymään, jos tekee mieli, ovi on auki. Tai sitten voidaan vaan jutella niin kun aina tähänkin asti, ilman toistemme näkemistä ja jännittämistä. Löydät varmaan jonkun toisen pätevän konemiehen rinnallesi. Niin ja vika on minussa ei sinussa.

Vierailija
6/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin sen toteamuksena. Eli silleen että "sori, sun käytös nyppii mua niin paljon etten näe yhteistä tulevaisuutta". Koska en usko  että se sun ukkos muuttaa käytöstään kuin hetkeksi, ei sitä  motivoi sun menettäminen tarpeeks.

Vierailija
7/8 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se ihan kaunistelematta. Kunpa minakin olisi uhkailtu jättämisellä, niin olisin tajunnut miten tärkeästä asiasta oli kyse ja korjannut sen välittömästi. Nyt ei varoitettu ja sinne meni nainen. Joskus ja jopa yleensä on parasta puhua asioista mahdollisimman suoraan.

Vierailija
8/8 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fghdfhgd kirjoitti:

Sano se ihan kaunistelematta. Kunpa minakin olisi uhkailtu jättämisellä, niin olisin tajunnut miten tärkeästä asiasta oli kyse ja korjannut sen välittömästi. Nyt ei varoitettu ja sinne meni nainen. Joskus ja jopa yleensä on parasta puhua asioista mahdollisimman suoraan.

Olen samaa mieltä. Paras puhua suoraan. Minä sanoin miehelleni harkitsevansa eroa koska x ja y. Puhuttiin asioista yhdessä ja mies korjasi asiat x ja y. Olin tästä todella kiitollinen ja olen senkin miehelleni kertonut. Jatkamme edelleen yhdessä.