Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeako Hesaria vai antaakko olla?

Vierailija
22.04.2018 |

Hesari tulee diginä! Mutta ei tule luettua. Kannattaako alkaa lukemaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietit, antaako Hesarin lukemisen olla, voit laskea hyödyksi sen, että jos alat lukea lehteä, voit oppia ihan kelvollista kieltä.

Muista kuitenkin olla sisällön suhteen kriittinen. Aika heppoisia juttuja hs on päästänyt sivuilleen esim. aktiivimallista.

Vierailija
2/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietit, antaako Hesarin lukemisen olla, voit laskea hyödyksi sen, että jos alat lukea lehteä, voit oppia ihan kelvollista kieltä.

Muista kuitenkin olla sisällön suhteen kriittinen. Aika heppoisia juttuja hs on päästänyt sivuilleen esim. aktiivimallista.

Jos tietää että sisällön suhteen täytyy olla kriittinen, mitä järkeä alkaa edes lukemaan? Jos kyse ei siis ole mistään tutkimisesta, vaan ihan arkisesta lehden lukemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue. Ei sitä tiedä mitä saat päähäsi.

Vierailija
4/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sipilän hallituksen ja viherpunaisen kuplaston unelmalukemisto. Älä anna aivopestä ihtiäis!

Vierailija
5/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Unelma-propagandaa" unohtamatta.

Vierailija
6/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valemedia-Hesari kannattaa jättää sikseen.

Tässä parempi vaihtoehto:

www.oikeamedia.fi

Vierailija
7/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Hesaria pikkopojasta lähtien ja tilasin sitä 25 vuotta. Odotin, että kun minusta tulee keski-ikäinen, keskituloinen ja kaikinpuolin keskiverto ihminen, sitä tehdään minulle. 

Mutta mitä vielä. Sitähän tehdään punavihreille, akateemisille korkeakulttuurista pitäville kaupunkilaisnaisille. Totesin, etten kuulu lehden kohderyhmään ja lopetin tilauksen. Hesarin ongelma on nyt vain siinä, että minä olin valmis maksamaan lehdestä, mutta tämä kohderyhmä ei. Niinpä levikki laskee kuin lehmänhäntä. 

Vierailija
8/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Hesarissa ole mitään mitä ei saisi muualtakin. Turhaan maksat digistä kun Ilta-Sanomista ja Iltalehdestä saat samat uutiset ilmaiseksi.

Vierailija
9/12 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin tilaamisen joskus 28 vuotiaana. Huomasin, että en tarvitse tämän tyyppistä aivopesua, sitähän se nimenomaan on. Paremmin pysyy ajan tasalla lukemalla eri keskustelupalstoja, seuraamalla mielenkiintoisia linkkejä. Juorut voi lukea esim. Iltalehden nettisivulta. Ulkomaisia hyviä nettisivustoja paljon. Ei mitään järkeä tilata hesaria eikä edes nettiversiota.

Vierailija
11/12 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari on niin poliittisesti värittynyt (punavihreästi) nykyään, ettei sitä pysty enää lukemaan. Poliittinen korrektius ja unelman palvominen tuntuvat olevan päätoimittajan tärkeimpiä arviointikriteereitä juttuja julkaistessa.

Tämä on todella harmi, sillä vielä vuosituhannen alussa Hesari oli kirkkaasti Suomen paras lehti.

Vierailija
12/12 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tilaaja kirjoitti:

Luin Hesaria pikkopojasta lähtien ja tilasin sitä 25 vuotta. Odotin, että kun minusta tulee keski-ikäinen, keskituloinen ja kaikinpuolin keskiverto ihminen, sitä tehdään minulle. 

Mutta mitä vielä. Sitähän tehdään punavihreille, akateemisille korkeakulttuurista pitäville kaupunkilaisnaisille. Totesin, etten kuulu lehden kohderyhmään ja lopetin tilauksen. Hesarin ongelma on nyt vain siinä, että minä olin valmis maksamaan lehdestä, mutta tämä kohderyhmä ei. Niinpä levikki laskee kuin lehmänhäntä. 

Nyt liitekkin oli joskus aikoinaan muinoin jopa virkistävä lehti. Sitten sen pilasi feministi pikkulikat. Nykyään täyttä sontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän