Tähän aikaan ensi vuonna ohjelma:
Anna Khudayorov sanoo olevansa ens vuonna tähän aikaan irti urheilukoukusta ja raskaana. Miten tuollainen hormoonimörkö voi tehdä lapsen? Eikö se mömmöjen vetäminen ole vahingoittanut naista niin, että vauvallekin tulee jotain häiriöitä?
Kommentit (52)
Lopettais steroidien napostelun niin eiköhän se siitä.
Facebookissaan lähinnä valittaa a) faneista jotka ottavat häneen yhteyttä b) typeristä potilaista joita hän joutuu hoitamaan.
Suosittelisin hänelle yksityistä Facebook-tiliä tai somesta luopumista
Jep, miten joku kehtaakin mennä raskauspahoinvoinnin vuoksi yöllä päivystykseen! Se ei ole hänen mielestään sairaus.
Toivon että hän kärsisi oikeasta, rankasta raskauspahoinvoinnista niin että ymmärtää miltä se tuntuu.
Ei taida olla kovin empaattinen lääkäri hän
”Siis yhtään ainoaa oikeesti sairasta potilasta en oo vielä nähny tänä yönä. Kyl oon kans kansanvalistusammatin valinnu. Selittää sit yöpalkalla potilaille, kuinka hoidetaan siitepölyallergiaa, flunssaa, oksennustautia, nenäverenvuotoa, raskauspahoinvointia, imetyksen lopettaminen... Täytyykö se valistus saada klo 02?”
Luulisin että ihmiset jotka hakeutuvat päivystykseen keskellä yötä ovat oikeasti hädissään. Ja sitten vastassa on tämä
Kuulostaa mielenkiintoiselta fetissiltä:
”baby belly muscle fetish makes me puke 😂”
Asiatonta käytöstä lääkäriltä tuollainen potilaiden ruotiminen. Moni lääkäri varmasti ajattelee noin, mutta eivät he siitä netissä kirjoittele omalla nimellään.
Kirjaviisaus ei todellakaan (kirjoituksissa menestyminen) tarkoita, että henkilö olisi älykäs ja erityisesti tunneälykäs.
”Tän siitä saa, kun menee työpaikan kuntosalille, ja tekee pelkkää pikkujumppaa: Harmaahiuksinen ja vahvasti parfyymin tuoksuinen lady oli selvästi ottanut treenisuunnitelmakseen mennä perässäni vähintään jokatoiseen laitteeseen jota käytin. Ei kuitenkaan selvästikään ymmärtänyt supersarjan käsitettä, vaan pomppasi aina laitteeseen heti kun nostin perseeni, vaikka olisin vielä jatkanut treeniä. Päätin sitten, että en todellakaan juttele tuollaisille ihmisille, ja siirryin vain aina ystävällisesti johonkin muuhun laitteeseen. Ja tämä siis toistui saman treenin aikana niin monta kertaa, että en pysynyt laskuissa. Onpas musta tullunna pehmo. Jos olisi joku nuori mies tehnyt saman, olisin alkanu haastaa riitaa vaikka vain ilokseni...”
Anteeksi mutta miten kukaan voi tietää mikä on SUPERSARJA! No ”kiva” kun ei haasta enää riitaa vain ilokseen....
”Yskä kestäny tänään kaks viikkoa. Aloitin antibiootin - auttaa tahi ei. Potilaille en samalla tarinalla olis antanu antibioottia. Lääkärin etuoikeuksia. En haluu enää olla kipee.”
Että silleen..
”Kouluikäinen lapsi ensin tuijotti mua bussipysäkillä niin intensiivisesti, että meinasin ärähtää sille. Sitten se yhtäkkiä tuli yhdellä sormella varovasti silittämään mun reittä, suu auki ihmetyksestä. Ilmeisesti mun lihakset sit on vaan niin puoleensa vetävät. Lol.”
”Jos joku viel yrittää tarjota sympatioitaan tosta mun polvivammasta, niin saa ympäri korvia. En haluu kuulla, kiitos.”
Ei ole kovin pullantuoksuinen tämä äiti.
Siis mitä? Miksi lääkäri saa solvata potilaita somessa ja vielä retostella miten hoitaa itseään, mutta ei potilaita samalla tavalla? Huh. Aviin valitus tuosta.
”Ei jumaliste tätä yöpäivystystä! Kaikki joko kännissä tahi muuten vaan idiootteja.”
Ei vissiin tartte mennä Turussa päivystykseen....tai päätyy someen lääkärin haukuttavaksi
Toi ei varmaan tarvi vartijan apua yöpäivystyksessä jos joku narkki kävis kimppuun :D
Miksi hitossa hän erikoistuu ensihoitoon ja päivystykseen, jos se on noin perseestä, että pitää nettiä myöden potilaita haukkua
Miksi sikäläinen on aina tuo ruma huivi! Telkkarissa, illanvietossa, salilla!
Miksi sen ääni on tuollainen?