Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani mies kieltäytyi seksistä koska "kunnioittaa minua niin paljon"

Vierailija
22.04.2018 |

Pitäisikö minun itkeä vai nauraa?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni molempien on parempi olla antamatta ensimmäiset 3 kuukautta. Vähintään.

Tällöin molemmat voivat kunnioittaa toisiaan.

Tuo voi päteä vain semmoiseen, joka ei (ikinä) harrasta irtosuhteita. Muuten "se oikea" pistetään odottamaan sitä, mitä jännis sai heti. Täysin sietämätöntä. Kuollut makkari ja pettämistä odottaa, heti kun lapsiluku on tullut täyteen.

Vierailija
22/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-poikaystävä kieltäytyi samasta syystä joistakin kinkymmistä jutuista. Selvensi sitä vielä sanomalla ettei halua tyttöystävää joka käyttäytyy kuin h'uora. Ja on tosiaan ollut jo kauan ex.

Älä vaan sano että hän vielä rehvasteli sillä kuinka oli tehnyt kinkyjä juttuja vaikka kuinka monen helpon naisen kanssa mutta kieltäytyi niistä sinun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehen mielessä seksi on jotain likaista joka pilaa naisen. Haluaa irstailla vain ” likaisten” ja alempiarvoisten naisten kanssa, joita voi haukkua sitten oksettaviksi huo*iksi. Mies itse ei tietenkään likaannu tässä toiminnassa lainkaan, vaan on sankari.

Vierailija
24/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen aviota.

Vierailija
25/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei panettanut, ei aina jaksa.

Vierailija
26/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että miehen mielessä seksi on jotain likaista joka pilaa naisen. Haluaa irstailla vain ” likaisten” ja alempiarvoisten naisten kanssa, joita voi haukkua sitten oksettaviksi huo*iksi. Mies itse ei tietenkään likaannu tässä toiminnassa lainkaan, vaan on sankari.

Mistäs kävi ilmi, että tämä mies ylipäätään irstailee? Eikö tuo menisi niin päin, että tuollainen irstaileva mies olisi harrastanut ap:n kanssa seksiä ja jälkeen päin sitten haukkunut huo*raksi? Nythän hän ei harrastanut. 

Vierailija
27/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Nykymaailmassa nainen saa haluta mitä vaan, mutta miehen halut ovat sanojasi lainatakseni; jotain likaista, joka pilaa naisen.

Vierailija
28/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin joskus itsekin käyttää tuota samaa lausetta, kun edellisesten häröilyjen jäljiltä vielä parantelin sukupuolitautia antibioottikuurilla.

Jokunen viikko kunnioitusta kesti, kunnes kontrollitestit näytti negaa.

Vierailija
29/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvosti ap:ta enemmän kuin ap ansaitsi.

Vierailija
30/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta kirjoitti:

Mies oli varattu ja omatunto painoi niin paljon mielessä, ettei ottanut eteen.

Tai sitten mies sai jo mitä halusikin eli buustia itsetunnolle siitä että vieras mimmi oli pikkarit märkinä, joten oli hyvä mieli mennä kotiin vaimon luo.

Vierailija
31/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies arvosti ap:ta enemmän mitä ap itse. Enää ei arvosta mieskään.

Vierailija
32/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies arvosti ap:ta enemmän mitä ap itse. Enää ei arvosta mieskään.

Ilmeisesti sitten he jotka eivät ole koskaan saaneet seksiä ovat todella arvostettuja ihmisiä.

Vierailija
33/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:eellä ei sitten eilen mennyt hyvin kun se baarissa tarttui hottispoisun munista kiinni ja kysyi mennäänks panee.

Ketjun alanuolista päätellen monelle av-mammalle on tapahtunut sama juttu.

Opettelisitte jotain käytöstapoja.

Vierailija
34/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä on joku ongelma eikä uskaltanut kun pelkää oman suorituksensa laatua.

Tai sitten on sellainen jonka mielestä nainen on huono jos suostuu liian aikaisin, ap taitaa kuitenkin olla jo sellainen jos tarjosi itseään.

Vierailija
35/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää vaan että joku mies haluu kunnollisen naisen eikä viitsi sekoilla näitten suomalaisten lorttojen kanssa.

Vierailija
36/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää vaan että joku mies haluu kunnollisen naisen eikä viitsi sekoilla näitten suomalaisten lorttojen kanssa.

Minä taas epäilen että ap ei ole syntyperäinen suomalainen. Eikä tuo mieskään.

Vierailija
37/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän joskus sanoneeni suurinpiirtein noin yhdelle 17v tytölle kun itse olin huomattavasti vanhempi. Oli vain sellainen fiilis että tästä ei taatusti tule mitään sellaista kokemusta tytölle jota hän lämmöllä muistelee vielä vanhana mummona. Jälkikäteen kyllä hieman kadutti tuo. Ikään kuin olisin jotenkin ignoroinut hänen halunsa ja taisin muutenkin olla turhan tyly. Terveisiä vaan sille tytölle jos tunnistat itsesi ja toivottavasti olet jatkossa tavannut hieman fiksumpia miehiä.

Jestas, mikä moka! Totahan olis pitäny painaa kuin tulpatonta mopoa! Ja kaikkiin reikiin!

Vierailija
38/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi hän ihan tosissaankin olla. Minäkin saatan antaa pakit vaikka haluttaisi itseänikin, jos nainen ei muuten kiinnosta, eikä ole puhtaasti kepein mielin liikkeellä. En halua kuulla syytöksiä jäkeenpäin. Paska olo tulee näitä kommentteja lukiessakin, kun mitään ei voi tehdä oikein.

Jep, saattaisin toimia juuri näin vaikka puutetta onkin.

Vierailija
39/51 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun itkeä vai nauraa?

Nauraa tietysti. Jos alkaisit itkeä kaikkien maailman ääliöiden takia niin elämä ilisi pelkkää itkua.

Vierailija
40/51 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienovarainen menettely, kun syystä tai toisesta naisen seksuaaliterveystilanne epäilyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi