Arvostele päivän syömiset
Aamupala: Valio profeel persikkarahka, suklaasheikkijuoma profeel heralisällä. (aika iso tuli mutta höttöstähän toi on) Muutama kotimainen vattu ja kolme siemenkräkkeriä kosmopolitan salaatilla.
Pieni välipala töissä: Kaksi clementtiiniä ja Kookos skyr. Ja puolikas quest bar
Lounas: Jauhenlihataco Chaluupassa (ilman quoccamoolea tietysti ettei tule liikaa rasvaa)
Välipala: 2,5 dl suklaaminttuproteenikaakao ja muutama kakao nibs.
Päivällinen: Nahkatonta kanaa ja eilisen cuoscuos salaatin jäämät. Lasi maitoa.
Iltapala: puolikas quest bar, vattuja, lasi proteenimaitoa ja siemenkräkkeri kolmella kalkkunaleikkeleellä.
Myöhäisillan arvaamaton snäck: kevytolut ja pari makukurkkua
Mitäs mieltä, tarkoitus ois hoikistua 3 kiloa.
Kommentit (12)
Jättäisin proteeinijuomat ja Skyrit pois ja ottaisin tilalle kunnon välipaloja ja ruokaa. Lounas ei myöskään kovin terveelliseltä kuulostanut. Vaihtaisin myös aamupalasta tämän jogurtin esim. kaurapuuroon, jossa hedelmiä tai marjoja päällä. Kaikenlaiset jogurtit ym. ovat yleensä täynnä sokeria.
Välipaloina näitä siemennäkkäreitä ja hedelmiä. Kolme siemennäkkäriä kerralla kuulostaa myös aika paljolta. Riippuu toki minkä kokoinen olet.
Tää on selvä provo ja huono sellainen. Ei kukaan nyt sentään noin huonosti syö :D:D
Liika proteiini ei ole hyväksi... Sanonpahan vaan. Tosin, en ole sinä niin en ole varma montako grammaa proteiinia tuosta tulee
3 kiloa!!! Sehän lähtee kerralla, kun kunnolla pierasee!
Vierailija kirjoitti:
Tää on selvä provo ja huono sellainen. Ei kukaan nyt sentään noin huonosti syö :D:D
Mä ajattelin myös provoksi, mutta sanavalintojen takia. Ap. odottelee, että AV närkästyy epäsuomalaisista sanoista?
Vierailija kirjoitti:
Skeidaa melkein kaikki. Tuoreita hedelmiä ja kasviksia ei juuri yhtään.
Eikö makukurkku ole vihannes? Ja oli siinä jugussakin perskua. Ja salaattia kanssa vetelin kahella aterialla. Liika kasvis turvottaa..
Ap
Itse söin aamulla kaura-porridgea cacaopulverilla ja omenaslaisseilla.
Vierailija kirjoitti:
3 kiloa!!! Sehän lähtee kerralla, kun kunnolla pierasee!
Yh, taitaa olla aika märkä pieru
Ap
Mä söin tänään lanttulaatikkoa, korppukinkkua ja herneitä. Nyt vähän röyhtäsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itse söin aamulla kaura-porridgea cacaopulverilla ja omenaslaisseilla.
Se on kyllä oatmeal...
Ap
Skeidaa melkein kaikki. Tuoreita hedelmiä ja kasviksia ei juuri yhtään.