Kuinka monta vuotta koet joutunut elämään puutteessa puolison haluttomuuden tai alhaisemman libidon takia?
Kommentit (9)
N50. Puolison kanssa seksiä on ollut viimeksi 3 vuotta sitten. Sitäkin ennen harvakseltaan, muutaman kerran vuodessa, ei siis edes kerran kuussa, useamman kuukauden, jopa puolen vuoden tauot tavallisia. Olen pettänyt. Nyt minulla on seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
N50. Puolison kanssa seksiä on ollut viimeksi 3 vuotta sitten. Sitäkin ennen harvakseltaan, muutaman kerran vuodessa, ei siis edes kerran kuussa, useamman kuukauden, jopa puolen vuoden tauot tavallisia. Olen pettänyt. Nyt minulla on seksisuhde.
Mikset ole eronnut?
M45. Nyt kuudes vuosi puutteessa, eli hyvin vähällä seksillä. En ole pettänyt, mutta vaimosta en kyllä takuuseen menisi. Onneksi alkaa tässä hiipumaan omat halut ja kyvytkin, niin ei haittaa niin paljon.
16 vuotta ja jatkuu edelleen. En ole pettänyt. N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole eronnut?
Kaksi syytä. Raskas arki lasten kanssa ja itsetuhoinen puoliso. Toistaiseksi on riittänyt seksisuhde hyvän ystävän kanssa.
12 vuotta eli siitä asti toinen poika syntyi. En ole pettänyt vaikka pari kertaa on ollut lähellä. Itsetunto on kyllä mennyt kokonaan.
M39
m42.
ilman seksiä n 4 vuotta vaimon (48)"masennuksesta" johtuvan haluttomuuden vuoksi.meillä 3lasta, oma talo=paljon velkaa.
vaimo jäänyt työttömäksi 7vuotta sitten ja kaikki minun harteilla....
en ole pettänyt ikinä... enkä petä.
mutta viimeisen 3kk aikana harkinnasssa avioerokin koska ajatuksissani velloo "eletään vain kerran..." ajatus ja kavereiden painostus.
niinpä, miksi tyytyä tähän jos mahdollisuus nauttia?
nim. saanko nauttia elämästä?
Itse olen nyt kuusi vuotta, siitä asti kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. En ole pettänyt. N38