Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä Helsingissä olisi varmasti vaikeaa olla köyhä äiti

Vierailija
22.04.2018 |

Olin eilen siellä käymässä ja katsoin nuorten pukeutumista mm. Helly Hansenin takkeja, Gantia yms kallista. Täällä maalla ei lapsilla tuollaisia ole, korkeintaann jotain Adidasta tms. Miten ihmeessä köyhät pärjää Helsingissä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamalla halvempaa, hyödyntämällä kirppiksiä ja käyttäen harkintaa ostoksissa. t. köyhä äti stadista

Vierailija
2/3 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostamalla halvempaa, hyödyntämällä kirppiksiä ja käyttäen harkintaa ostoksissa. t. köyhä äti stadista

Ok. Tuntuu vain että siellä on enemmän ns elintasokilpailua mm vaatteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. En ole teinin äiti vielä, tyttö on vasta 7 v, jolle ostan kyllä merkkivaatteita, koska yleensä kestävät huomattavan paljon pidempään.. Mutta siis, stadissa nyt ei kannata edes asua jos on köyhä. On niitä töitä oikeasti muuallakin vaikka stadilaiset muuta väittää. :) olen koko ikäni asunut Oulussa ja nyt Savonlinnassa pari vuotta, hetkeäkään en ole työttömänä ollut..

Lähinnä aina ihmettelen kyllä sitä miten maahanmuuttajataustaisilla lapsilla on myös viimeisen päälle merkkikledjut? Eilen vaan katsoin tubesta videon jostain helsinkiläisestä koulusta, joka oli tänne linkattu..

Miksi sellaiset ihmiset tulee selittämään, että miksi joku asuu Helsingissä, jos ei itse edes ole koskaan asunut siellä. Ja tosiaan, ei ainut motiivi asua Helsingissä ole työ, vaan oletkos ajatellut, että siellä saattaisi olla muitakin syitä asua, esim. mulla asuu sukulaiset siellä, miehellä on yritys siellä ja itse jokin aika sitten valmistuin opinnoista, joita ei opeteta mualla Suomessa. Miksi sä asut Oulussa tai Savonlinnassa? Niin, ehkä samoista syistä kuin joku asuu Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi