Toivottavasti pituuteni riittää
Olen 19v nuori mies ja ehkä vähän naurattaa se, että miksi mietin tällaista. Penikseni pituus on siis "jäänyt" noin 15.5cm mittaiseksi, eikä sen pituutta olla ikinä moitittu. Mutta silti oon pohdiskellut, millaista elämä olisi sellaisen 20cm peniksen kanssa - olisiko se ns. uhka vai mahdollisuus :D
Naiset, tyytyisittekö 15.5cm kokoon ottaen huomioon että paksuutta on "suhteessa enemmän" pituuteen nähden? :D
Huom. ei ole provo, kysyn oikeasti tosissani.
Kommentit (25)
Sinulla on ihan keskikertovehkeet ja kyllä pituuden puolesta minulle kelpaisi ja se on tärkeämpää miten niitä vehkeitä käytetään. Usko vanhaa kurppaa. N44
En naisena vaikutu pelkästä siittimen pituudesta. Monesti se on kuin harhaanjohtava mainos. Siitintä pitää päästä kokeilemaan käytännössä.
Niin, ja siittimen mukana tulee valitettavasti myös mies, jonka laatu on rakastelussa ainakin yhtä tärkeä kuin siittimen. Miehen pitää olla romanttinen, tuhma, velikulta, kiltti perheenisä, raju rakastaja, luolamies, päällikkö, tiktaattori, kaikkia näitä, mutta oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.
Normi mittainen on, kyllä pärjäät.
Itsetuntosi on selvästi niin huono, että isoja ongelmia on sen vuoksi edessä.
Ihan hyvä se on etusormi-peukalo runkkaukseen, paljon muuhun siitä ei ole.
N 45
Emättimen syvyys on keskimäärin 6-12cm, joten penikselläsi pääsee luultavasti ihan hyvin pohjaan saakka. Paksuus siinä on tärkeämpää ja sitäkin tärkeämpää on oikea asenne seksiin eli se, että otat naisenkin nautinnon huomioon etkä vain rynkytä itseäsi laukeamaan. Eli älä murehdi peniksesi koosta, se on varmasti aivan täydellinen :)
N40
Vierailija kirjoitti:
Emättimen syvyys on keskimäärin 6-12cm, joten penikselläsi pääsee luultavasti ihan hyvin pohjaan saakka. Paksuus siinä on tärkeämpää ja sitäkin tärkeämpää on oikea asenne seksiin eli se, että otat naisenkin nautinnon huomioon etkä vain rynkytä itseäsi laukeamaan. Eli älä murehdi peniksesi koosta, se on varmasti aivan täydellinen :)
N40
Noihin keskiarvopimppeihin tämän palstan miehet saavat sitten upotettua noin kolmanneksen vehkeen pituudesta :-)
Aloittajalla on selkeästi keskivertoa (13cm) isompi penis ja kysyy vielä että riittääkö se? Ja jotkut naiset vielä antaa ymmärtää että ei riittäisi...?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on selkeästi keskivertoa (13cm) isompi penis ja kysyy vielä että riittääkö se? Ja jotkut naiset vielä antaa ymmärtää että ei riittäisi...?
Nii, eikö ole kamalaa, antaa vielä jotain tuollaista ymmärtää. M52.
Mieluummin 15,5 kuin 20 cm sanoisin. Omilla kumppaneillani on jostain syystä ollut hiukan pidempi, mutta tuo on varmaan ihan hyvä. Se on tärkeää, ettei ole mikään ihan ohut. Se on kumma juttu, vaikka on tiukka, se tuntuu silti mukavalta kun on vähän paksumpi.
Tuohan tosiaan on pari senttiä keskivertoa pidempi, joten tuskin tulee mitään ongelmia.
N50
Riittää aivan hyvin, itse en pysty enää nauttimaan, kun 20 cm tökkii pohjaan, ainoa mitä siinä vaiheessa tuntee on kipu.
Ihmetyttää ja osin huvittaa se, että eksäni piti penistäni ihan valtavana. Osasyy siihen on luultavasti se, että hänellä oli tolkuttoman tiukka alapää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää ja osin huvittaa se, että eksäni piti penistäni ihan valtavana. Osasyy siihen on luultavasti se, että hänellä oli tolkuttoman tiukka alapää.
-ap
Jatkuvan parisuhteen perussäännöt: Tyttöystävän perse ei koskaan näytä leveältä ja poikakaverin nysä on aina iso.
Jeejeejee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jatkuvan parisuhteen perussäännöt: Tyttöystävän perse ei koskaan näytä leveältä ja poikakaverin nysä on aina iso.
Näinhän se menee! :D
ap
Hmm, toisaalta sinulla on kokemus, että tyttis piti sitä valtavana, toisaalta tulet tänne tekemään aloituksen, onko se tarpeeksi iso?
Valtava se ei pituudeltaan ole, voi tietty olla valtavan paksu. Tosiaan kumminkin varmaan aivan riittävä.
Kumppani illalla mittasi kaluni. Pituus 18cm ja paksuus on näköjään erinomainen 16,5cm (tyvestä)
Olen siis keskiarvon yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, toisaalta sinulla on kokemus, että tyttis piti sitä valtavana, toisaalta tulet tänne tekemään aloituksen, onko se tarpeeksi iso?
Valtava se ei pituudeltaan ole, voi tietty olla valtavan paksu. Tosiaan kumminkin varmaan aivan riittävä.
Oikeastaan mietin enemmän sitä, minkälaista elämä olisi oikeasti ison peniksen kanssa.
-ap
Jaa-a. Ehkä jotkut tykkäävät semmoisista. Minä en mitään 20 cm tai yli huolisi, koska sattuisi inhottavasti kun se osuu kohdunkaulaan. En siis koskaan ole fantasioinut "isosta".
Olen saanut kivoja videoita yhdeltä 15-senttiseltä, ja se kyllä näyttää täydellisen sopusuhtaiselta ja houkuttelevalta.
Tämä nyt on niitä asioita, joihin ei pysty vaikuttamaan. Supertärkeää on, että naisen nautinto kiinnostaa. Tuotti sen sitten peniksellään, käsillä tai suulla. N
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Ehkä jotkut tykkäävät semmoisista. Minä en mitään 20 cm tai yli huolisi, koska sattuisi inhottavasti kun se osuu kohdunkaulaan. En siis koskaan ole fantasioinut "isosta".
Olen saanut kivoja videoita yhdeltä 15-senttiseltä, ja se kyllä näyttää täydellisen sopusuhtaiselta ja houkuttelevalta.
Tämä nyt on niitä asioita, joihin ei pysty vaikuttamaan. Supertärkeää on, että naisen nautinto kiinnostaa. Tuotti sen sitten peniksellään, käsillä tai suulla. N
Mites niitä videoita voi sitten sulle lähettää? No ei vaa :D
Vähän on lyhyeksi jäänyt, mutta voihan tollakin yrittää.