Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mt-kuntoutuja, ja sain melkeen täydet soteli-esivalintakokeesta

Vierailija
21.04.2018 |

Jääköhän sit ihan varsinaisesta valintakokeesta/lääkärinlausunnosta kiinni se kouluunpääsy?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää, koska lääkärithän haluavat tuhota sun elämän.

Vierailija
2/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti alasta johon tähtäät. 

Mielenterveys kuntoutuja ei muuten merkitse sitä, että olet huonompi tai tyhmempi! Onnea jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mielenterveyskuntoutuja ei osaisi matikkaa/englantia/suomea/lukea?

Vierailija
4/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kouluhaussa mitään lääkärintodistusta vaadita. Riittää, että läpäisee pääsykokeet. Ei sinne mitään terveystarkastuksia ole.

Vierailija
5/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, lisää harhaisia lahjattomia kouluun opiskelupaikkoja viemään. Wuhuu. Onnea!

Vierailija
6/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin jopa kouluun, ja valmistuinkin sieltä. Painoin vaan tukka putkella duunia sitten, kunnes vuoden jälkeen olinkin vakavasti masentunut, -20kg luuranko ja täysin uneton. Sähköhoidot sun muut siihen sitten avuksi. Sanoisin, että kannattaa harkita myös sellaisia aloja, jotka eivät vaadi henkisesti ihan niin paljon kuin mitä vaikka sos. ja terv. ala vaatii. Harmittaa kun en itse niin tehnyt...

Vierailija
7/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, lisää harhaisia lahjattomia kouluun opiskelupaikkoja viemään. Wuhuu. Onnea!

Häh? Minkä sille voi jos joku on sairaanakin/kuntoutujana parempi kuin joku terve, sehän kertoo päinvastoin lahjakkuudesta.

Vierailija
8/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin jopa kouluun, ja valmistuinkin sieltä. Painoin vaan tukka putkella duunia sitten, kunnes vuoden jälkeen olinkin vakavasti masentunut, -20kg luuranko ja täysin uneton. Sähköhoidot sun muut siihen sitten avuksi. Sanoisin, että kannattaa harkita myös sellaisia aloja, jotka eivät vaadi henkisesti ihan niin paljon kuin mitä vaikka sos. ja terv. ala vaatii. Harmittaa kun en itse niin tehnyt...

Mutq lääkärinä tienaa paremmin ku työttömänä!

Vierailija
9/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutq lääkärinä tienaa paremmin ku työttömänä!

No onpa hyvä, ettei sinun siis tarvitse koskaan tätä tämän enempää pohtia. 😊 Työkyvytön on muuten hieman eri asia kuin työtön.

Vierailija
10/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö sulle sähköistä pysyviä ongelmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan