Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei halua tutustua perheeseesi

Utelias
20.04.2018 |

...eikä halua tutustuttaa sinua omaansa.
Kolmen vuoden seurustelunkaan jälkeen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai riippuu, oma suku on ainakin kamala joten olisin vaan tyytyväinen

Vierailija
2/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen ettei tarvitse väkisin tutustua toisen sukulaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon niin ettei mies halua tutustua perseeseesi ja hämmennyin.

Vierailija
4/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ollut minun mies enää puolen vuoden jälkeen. Perheeni on minulle tärkeä ja jos miehellä ei olisi sen suhteen mitään kiinnostusta, niin tuskinpa hänellä olisi mitään muutakaan kiinnostusta minun asioitani kohtaan. Ja jos miehellä on omiin vanhempiinsa niin huonot välit, että hän ei olisi puolen vuoden sisällä minua heille esitellyt, niin aika oudot kuviot olisivat. Kaikki poikaystäväni, joita minulla on ollut 16-23 vuotiaana ennen miestäni, ovat esitelleet minut vanhemmilleen parin kuukauden sisällä. N43

Vierailija
5/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku erakko?

Vierailija
6/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku erakko?

En, mutta en kyllä ole kovin sosiaalinenkaan eikä hirveästi kiinnosta tutustua ihmisiin.

Vierailija
7/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi omalla kohdallani kynnyskysymys, en kokisi voivani elää ns. normaalia elämää miehen kanssa. Haluaisin myös itse tavata kumppanini perheen. Jokaista lomaa ja pyhää ei tarvitse kimpassa perheiden kanssa viettää, mutta jonkinlaisen kontaktin haluaisin heidän välilleen luoda.  

Vierailija
8/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ja ei kumpikaan ei ole vielä ollut toisen vanhemmilla? Outoa.

Vierailija
9/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on toinen perhe. Kulissit kaatuisivat. No  ei nyt ainakaan kovin tosissaan ole. Seurusteletteko te edes virallisesti, vai oletko hänelle joku salapano?

Vierailija
10/16 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kumman tahansa perheeseen tutustuminen aiheuttaisi avioeron. En usko että hänen vaimonsa tai mun mieheni oisi kovin innoissaan.

Vierailija
11/16 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana kysyisin mieheltä miksi näin. Riippuisi paljon vastauksesta.

Jos ujo jne niin kannustaisin kuitenkin tapaamaan perhettäni edes harvakseltaan. Ja haluaisin tavata miehen perheen koska se kuitenkin kertoo paljon miehen lapsuudesta jne. Ja jos olisimme vakavissamme yhdessä loppuelämän niin tuntuisi luontevalta olla yhteydessä kummankin sulkuihin jo mahdollisten lastenkin takia.

Jos mies häpeäisi perhettään haluaisin kuulla tarkemmin syistä jne ja se ei estäisi tapaamasta minun perhettäni.

Jos mies häpeäisi esitellä minua perheelleen niin sitten voisi olla tiukkaa jatkaa yhdessä.

Yhden miehen kanssa seurustelin vuoden emmekä esitelleet kavereita tai perheitä. Mutta se nyt oli kevyt huvittelusuhde jolla ei ollut pitkää tulevaisuutta alunperinkään muista syistä johtuen (kummatkin sinkkuja kuitenkin). Muiden kanssa on kyllä tutustuttu toistemme perheisiin viimeistään 6 kk seurustelun jälkeen. Ja kavereihin jo aiemmin. Itse tulkitsisi kyllä että mies pitäisi minua salapanona tai ei ole vakavissaan suhteessa jos ei esittele eikä kerro järkevää syytä tilanteelle.

Vierailija
12/16 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen kakaratyttären "ulosanti" häirintäsolvauksineen ja seurailemisineen on sitä luokkaa että tutkintaa sellainen kuuluu.

miksi tutustua täystaukin vanhempiin kun ei täystaukki tyttärensä epätoivo kiinnosta?"

"eihän sinne "fiksumpaan" päähän mitään mahdukkaan.

Vierailija
13/16 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
14/16 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudestaan nosto.

Vierailija
15/16 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
16/16 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hänellä on jotain salattavaa. Oma miesystäväni tutustutti minut läheisimpään ystäväänsä ja tämän elämänkumppaniin muistaakseni parin kuukauden jälkeen ja pian sen jälkeen tapasin ensimmäisen kerran hänen perheenjäseniäänkin. Itse tutustutin hänet aikuiseen lapseeni noin kolmen kuukauden jälkeen, vanhempani hän tapasi vasta puoli vuotta myöhemmin, kun oli mahdollista lähteä yhdessä vierailemaan kotipaikkakunnalleni.

Oletko ap tutustunut miehen ystäviin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi