Joku Joku Dj Avicii on näköjään kuollut. Tunnetteko yhtään hänen kappalettaan?
Kommentit (10)
'One Day You'll Leave This World Behind, So Live A Life You Will Remember' <3
En tiennyt tavallaan että noi mitä juutuubasta kuuntelin oli hänen biisejään. Olin kuullut radiosta, mutta en tiennyt esittäjää.
En tunetenut, mutta olen näköjään kuullut niitä biisejä kun uteliaisuuttani googletin. En ole kiinnostunut hänen musiikistaan, mutta oishan tuo minun puolesta voinut henkiin jäädä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt tavallaan että noi mitä juutuubasta kuuntelin oli hänen biisejään. Olin kuullut radiosta, mutta en tiennyt esittäjää.
Ai jaa - minä kun luulin laulun perusteella sen olevan Jukka Emil Vanaja...
Vaikka sinä et häntä tuntenut / pitänyt musiikistaan niin ei se sitä tarkoita,
että sinun täytyy nyt kaikin tavoin häntä arvostella ja mollata.
En ymmärrä yhtään millaiset ihmiset saa kiksejä siitä, että arvostelee juuri kuollutta ihmistä kovin sanoin, siis c’moon!
Eiks se jamma jaa jamma jaa ole sen kappale?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä et häntä tuntenut / pitänyt musiikistaan niin ei se sitä tarkoita,
että sinun täytyy nyt kaikin tavoin häntä arvostella ja mollata.En ymmärrä yhtään millaiset ihmiset saa kiksejä siitä, että arvostelee juuri kuollutta ihmistä kovin sanoin, siis c’moon!
Miten "kaikin tavoin" minä tuossa häntä arvostelen ja mollaan? Vieläpä "kovin sanoin". Ja missä kohdassa sanon, että en pidä hänen musiikistaan? Kirjoitin:
"Joku Dj Avicii on näköjään kuollut. Tunnetteko yhtään hänen kappalettaan?" Jospa lukisit uudestaan ajatuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Inhosin joka biisiä.
Kuin live,love, laugh kliseinen sisustustyyny
Sori tuo jokun toisto. Sivu näytti, ettei se ollut mennyt läpi.