Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varattua miestä pitää yrittää?

Hämmentynyt
18.04.2018 |

Siinäpä se olikin. Olen itse pitkässä avioliitossa elävä keski-ikäinen mies. On vuosien aikana tullut tilanteita joissa nuoret naisenalut tuntuvat kokeilevan kynsiään vaikka tietävät todella hyvin tilanteeni. Itse en näistä ole miksikään, mutta rouva ottaa aika kovasti itseensä aina kun tällaista tapahtuu. Nämä ei ole siis mitään baari-illan tuttavuuksia vaan ihan arkielämän tapauksia ja usein vaimokkeelle tuttuja henkilöitä. Siitäkin huolimatta tulee välillä vähän liiankin suoraa viestiä ja joillekin joutunu sanomaan aika kovastikin, että josko nyt lopettaisit tuon touhun ja ettisit ikäistäsi seuraa. Mutta oikeesti. Kertokaa naiset mikä siinä on, että tämmöttii ukkomiehiä kiusataan? Ja en todellakaan ole pettämisaikeissa. Ihmettelen vain syytä. Onko se jonkinlaista naiseksi kasvamisen oivaltamista ja tarvetta kokeilla omaa vetovoimaansa toiseen naiseen verrattuna?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan olet niin vastustamaton. Seuraava kysymys?

Vierailija
2/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan yrittävät vai onkohan vaan sinun omaa mielikuvitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla saattaa olla näyttämisen halua, että mäpä saan halutessani vietyä vanhalta kurpalta naisen. Se on surullista.

Vierailija
4/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testataan mihin kyvyt riittää, haetaan omia rajoja. Vanhojen miesten kanssa on turvallista harjotella, harvempi niitä ottaa oikeasti tosissaan. Voi olla että jäisit kuin nalli kalliolle jos erehtyisit vaimosi vaihtamaan. Jos vaimosi loukkaantuu ja menee niistä sekaisin, miksi kiusaat häntä kertomalla? Tee hänelle selväksi, ettet ole vaihtamassa ja ettet tule jatkossa kertomaan, jos joku yrittää kynsiä. Ellei tuo sitten ole joku sadistinen metodisi pitää häntä tossun alla ja jatkuvasti pelkäämässä, että menettää sinut jollekin nuoremmalle ja kauniimmalle.

Vierailija
5/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä humble braggingia?

Vierailija
6/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on ollut tutkimuksia: varatut miehet kiinnostavat naisia, mutta päinvastoin: miesten mielestä naisten viehättävyys väheni jos sai tietää et nainen on varattu.

Vierailija
7/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä huomannut saman. Nuoremmat naiset flirttailevat toisinaan mutta lähinnä vain jos olen vaimoni seurassa.

Ymmärrän kyllä että kyseessä on jonkinlainen peli tai testi.

Vierailija
8/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on ollut tutkimuksia: varatut miehet kiinnostavat naisia, mutta päinvastoin: miesten mielestä naisten viehättävyys väheni jos sai tietää et nainen on varattu.

Mistä tuo tutkimus löytyy? Ja en muuten allekirjoita tuota, että miesten mielestä varatut naiset olisivat epäkiinnostavia, päinvastoin...

Vierailija
9/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoko se täällä kirjoittelee, kun harhaisesti kuvittelee että hänen kaljuuntuva möhömahainen papparaismiehensä kiinnostaa nuoria tyttöjä :D :D :D

Vierailija
10/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa aina sen mitä toisetkin naiset haluaa. Esim. tapaus Michael Korsin laukut: kun yhdellä on niin itselläkin on pakko saada samanlainen!

Parisuhteessa oleva mies on mies, joka on jo yhden naisen haluama; siksi häntä haluaa kaikki. Ja naiset tykkää testata vetovoimaansa.

Vierailija
11/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoko se täällä kirjoittelee, kun harhaisesti kuvittelee että hänen kaljuuntuva möhömahainen papparaismiehensä kiinnostaa nuoria tyttöjä :D :D :D

Tietenkin myös tänne pitää tulla solvaamaan.

Vierailija
12/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo tutkimus löytyy? Ja en muuten allekirjoita tuota, että miesten mielestä varatut naiset olisivat epäkiinnostavia, päinvastoin...

Sun mielipide vai oklahoman yliopiston tutkijoiden tutkimus... hmm...

http://www.prweb.com/releases/matepoaching/melissaburkley/prweb2744454…

Vierailija
13/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi loukkaantuu ja menee niistä sekaisin, miksi kiusaat häntä kertomalla? Tee hänelle selväksi, ettet ole vaihtamassa ja ettet tule jatkossa kertomaan, jos joku yrittää kynsiä. Ellei tuo sitten ole joku sadistinen metodisi pitää häntä tossun alla ja jatkuvasti pelkäämässä, että menettää sinut jollekin nuoremmalle ja kauniimmalle.

Avoimuutta. Asioita jotka saattaisi tulla hänelle esiin myöhemmin muualla joten koen, että parempi kertoa ne itse suoraan. Tympeää vain tommonen. Ihan vain ystävinä haluaisi pysyä.

Vierailija
14/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testataan mihin kyvyt riittää, haetaan omia rajoja. Vanhojen miesten kanssa on turvallista harjotella, harvempi niitä ottaa oikeasti tosissaan. Voi olla että jäisit kuin nalli kalliolle jos erehtyisit vaimosi vaihtamaan. Jos vaimosi loukkaantuu ja menee niistä sekaisin, miksi kiusaat häntä kertomalla? Tee hänelle selväksi, ettet ole vaihtamassa ja ettet tule jatkossa kertomaan, jos joku yrittää kynsiä. Ellei tuo sitten ole joku sadistinen metodisi pitää häntä tossun alla ja jatkuvasti pelkäämässä, että menettää sinut jollekin nuoremmalle ja kauniimmalle.

Kysyisin myös, että miksi kerrot vaimolle? Toisaalta mietityttää myös, että miksi vaimo ottaa siitä itseensä, onko hän omistushaluinen? Tai kokeeko hän että ette pysy yhdessä loppuun asti? Jos joku vielä yrittää, voit pitää sen omana tietonasi.  Turhaan kiusaat vaimoa tuollaisilla uutisilla. Pakko vielä kommentoida tuohon ikäeroon, että joskus ikäero ei haittaa kun kyseessä on tosirakkaus. Onko sinun vaimosi sinun tosirakkaus? Jos on, miksi hän on epävarma?

Vierailija
15/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sehän on itse asiassa aika tyhmää. Yrittänyttä kun ei laiteta...

Vierailija
16/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö, ei varatut miehet kiinnosta naisia yhtään sen enempää kuin vapaatkaan! Miesten kuvitelmaa kaikki! Jos on munan puute, kyllä sitä yrittää miestä kuin miestä, näin vapaana naisena se on aivan sama onko kohdalle sattuva mukava mies varattu vai ei. Sillä ei todellakaan ole mitään merkitystä. Suhdetta tai mitään vakavaa ei ole meinaan kaikki naisetkaan vailla, ehei.....petikaveria panetukseen sitä etsitään hyvin usein :D Eihän se ole vapaan naisen vika kun ne sattuu olemaan kaikkein kiimasempia ne ukkomiehet :):) Niiltä saa tosi hyvin munaa.

Vierailija
17/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on kivaa. Olen koko aikuisikäni ollut naimisissa, mutta ei se ole miehiä yrittämästä estänyt. Enkä ole itsekään piitannut siitä, onko kivalla miehellä sormus vai ei, sillä kyse on sen hetken huvista eikä mistään sen vakavammasta. Flirtin ei ole tarkoitus johtaa muuhun. Se on täysin viatonta huolimatta kiistattomasta seksuaalisesta jännitteestä.

Sen kyllä sitten ukkomies-ap huomaat, jos joku tosissaan yrittää. Hän tulee iskemään sinut käymällä palleihin kiinni kun vaimosi ei ole talutushihnasi toisessa päässä, eikä hellitä helposti.

Vierailija
18/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on oikeasti rakastunut sinuun? Yrittäminen on sallittua. Annatko selvästi signaalia, että ei kiinnosta, vai flirttailetko?

Vierailija
19/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen järkyttävää himoa erääseen mieheen. Ikävä kyllä hän on varattu, toivoisin, ettei olisi. Voisin ryhtyä salasuhteeseen, jos hänelle kelpaisin. Lähinnä kuulisin mielelläni, että miten joisin päästä harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Vinkkejä miehiltä?

N45

Vierailija
20/20 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aina kannattaa yrittää, mutta ei tietenkään liian räikeästi. Toisten parisuhteista ei voi koskaan tietää, monet ovat yhdessä vain tottumuksesta tai taloudellisista syistä, ei niinkään rakkaudesta. Siksi mun mielestä yrittäminen ei ole niin paha asia, jos sen tekee kohteliaasti. Pitää ymmärtää missä menee raja.