Tauko parisuhteessa
Mitä ymmärrätte tauolla parisuhteessa? Ollaanko sillooin tekemisissä ja nähdäänkö?
Mulla ja miehellä on tauko. Miehen tahdosta. Muutti omaan kämppään ja ekaan muutamaan vkoon ei oltu missään tekemisissä. Tuon jälkeen nähtiin ja oli ihan hädissään ettei mulla ole ketään muuta. Nyt on nähty pari kertaa vkossa ja pantukin on, mutta silti olemme kuulema tauolla. Muita hänellä ei kuulema ole. Minusta on ok asua ainakin jonkin aikaa erillään. Oppiipahan taas hoitamaan kotihommiakin 😂
Miten tämä pitäisi tulkita? Onko vastaavasta kokemuksia?
Kommentit (8)
Itse en alkaisi koskaan mihinkään taukoon, ne loppuu yleensä kuitenkin eroon tai sitten palataan yhteen ja kohta ollaan taas tauolla. En jaksaisi sellaista epävarmuutta ettei tiedä ollaanko yhdessä vai ei.
Tauko parisuhteessa toimii yhtä hyvin kuin Touko parisuhteessa.
Jos meillä jompikumpi haluaisi taukoa, niin uskoisimpa, että se tarkoittaisi tämän suhteen loppua. Miksi pitkittää väistämätöntä? Enkä kyllä ymmärrä miksi olisitte tällä "tauolla" toistenne kanssa tekemisissä. Onkohan miehen toinen hoito mennyt pieleen? Siltä tuo touhu vähän kuulostaa. Potkaise vaan äijä reilusti pellolle ja hanki parempi. Eihän tuollainen roikottaminen käy.
Eikö sinulla ole omaa mielipidettä tauon suhteen? Se voi ja saa olla erilainen kuin poikakaverisi mielipide. Jos et halua nähdä tai panna häntä, sano se. Sano myös kotitöistä. Pojankin pitää panostaa nyt parisuhteen parantamiseen.
Minä en panisi. Tapaisin harvoin ja silloinkin puhuisimme siitä, mikä pi@tää muuttua ennen kuin voidaan joskus asua vielä yhdessä.
Taidatte olla aika nuoria vielä. Parisuhteessa selvitetään asiat ja jatketaan yhdessä tai erotaan. Tauko on löyhässä hirressä roikottamista ja toisen kiusaamista.
Drawling kirjoitti:
Mitä ymmärrätte tauolla parisuhteessa? Ollaanko sillooin tekemisissä ja nähdäänkö?
Mulla ja miehellä on tauko. Miehen tahdosta. Muutti omaan kämppään ja ekaan muutamaan vkoon ei oltu missään tekemisissä. Tuon jälkeen nähtiin ja oli ihan hädissään ettei mulla ole ketään muuta. Nyt on nähty pari kertaa vkossa ja pantukin on, mutta silti olemme kuulema tauolla. Muita hänellä ei kuulema ole. Minusta on ok asua ainakin jonkin aikaa erillään. Oppiipahan taas hoitamaan kotihommiakin 😂
Miten tämä pitäisi tulkita? Onko vastaavasta kokemuksia?
Ei tauolla panna eikä vängätä toisen treffeistä. Silloin on luovuttu kumppanin oikeuksista toiseen.
Nähdä voi, ystävällismielisesti ja kaveripohjalta. Mutta paneminen on vain hyväksikäyttämistä jos ei olla yhdessä.
Jos haluaakin palata yhteen, sanoo sitten suoraan ja sovitaan niin yhdessä. Ei mitään "it's complicated" juttuja. Ne on kusetusta.
Mun kokemuksen mukaan kun poikaystävä haluaa tauon, sillä on kiikarissa joku toinen tyttö, ja haluaa panna sitä ilman että se on pettämistä.
Mun poikaystävä myös halusi myös mun kanssa sänkyyn silti. Olin idiootti ja luulin että se huomaa rakastavansa kuitenkin minua. Olin vain hoito kunnes löytyi jotain kiinnostavampaa taas.
Tauko = saa käydä panemassa muita ilman huonoa omatuntoa.
Tuo on ainoa syy ja merkitys tauolle.