Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pedagogiikan opinnot

10plus7
18.04.2018 |

Haluaisin hankkia opettajan oikeudet, esim. AMK-tuntiopetusta varten. Miten pedagogiikan opinnot toimivat? Miten opintoihin haetaan koska kyseessä ei ilmeisesti ole kandi- tai maisterihakuun verrattava hakuprosessi? Voiko länsisuomessa(Turku, Pori, Vaasa ym.) opiskella? Ilmeisesti laajuus on 60op.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun pohjatutkinto on?

Itse olen FM ja suoritin aineenopen pedagogiset opinnot erillisopintoina. Vuosi ja todella täyspäiväistä opiskelua.

Vierailija
2/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisopiskelijoita tai ammattiaineita opettavien pedagogisia opintoja järjestetään ainakin Hämeenlinnassa. Voi toteuttaa etäopiskeluna, joitakin lähipäiviä on. Noilla opinnoilla ei sitten voi opettaa lukiossa tai peruskoulussa. Tai voi, mutta ei voi saada virkaa. Ja ammattikoulut on rajusti vähentämässä opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen FM ja suoritin aineenopen pedagogiset opinnot erillisopintoina. Vuosi ja todella täyspäiväistä opiskelua.

Aineenopettajan pedagogiset opinnot onkin ihan eri juttu kuin tuo, mistä ap kyselee.

Vierailija
4/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aineenopettajan pedagogiset opinnot onkin ihan eri juttu kuin tuo, mistä ap kyselee.

Ei ne ”ihan eri juttu ole”. Katselin nimittäin noita myös mutta totesin ettei niitä kannata lukea, kun niillä ei voi opettaa koulussa. Näillä taas voi opettaa kaikkialla.

Se 60 op niitä molempia on ja on oikeasti rankka rutistus.

Vierailija
5/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjatutkintona mulla on rakennusinsinööri (AMK) ja tavoitteena olisi saada valmiudet opettaa AMK:ssa tai amiksessa ns. oman alani kursseja. Osaatko sanoa vaaditaanko tähän ylempi korkeakoulututkinto vai onko mahdollista päästä AMK-tutkinnolla?

Vierailija
6/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10plus7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjatutkintona mulla on rakennusinsinööri (AMK) ja tavoitteena olisi saada valmiudet opettaa AMK:ssa tai amiksessa ns. oman alani kursseja. Osaatko sanoa vaaditaanko tähän ylempi korkeakoulututkinto vai onko mahdollista päästä AMK-tutkinnolla?

Googleta ”ammatillinen opettajankoulutus”. Opintopolussakin oli tietoa. Ainakin minä ymmärsin niin että AMK-tutkinto käy. Jollain aloilla näytti olevan vaatimuksia kauanko on ollut opintojen jälkeen töissä.

Vierailija
7/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10plus7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta ”ammatillinen opettajankoulutus”. Opintopolussakin oli tietoa. Ainakin minä ymmärsin niin että AMK-tutkinto käy. Jollain aloilla näytti olevan vaatimuksia kauanko on ollut opintojen jälkeen töissä.

Tätä juuri hain. Suurkiitokset. 

Vierailija
8/8 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10plus7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10plus7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri hain. Suurkiitokset. 

Ole hyvä. Opinnot on varmasti mielenkiintoiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi