Rock musiikin tuntijat hoi!!
Haluaisin soittaa rakkaalleni jonkun rakkausbiisin, mutta itse en tuota rokkia niin kuuntele niin olisiko teillä antaa vinkkiä?
Kommentit (15)
Haluaisin kertoa kuinka paljon häntä rakastan ja miten tärkeä hän minulle on. Rock on hänen lempimusiikkia niin siksi sitä.
No joku perus Scorppari-balladi, esim. Still Loving You tai Send Me An Angel. Aerosmithillä on Angel ja I Don't Want To Miss A Thing. Judas Priest - Angel, tosin lyriikat kannattaa tsekata vielä läpi, on vähän kyseenalaista onko se rakkausbiisi. Bon Jovilla on mm. Always ja Queenilla Love of my Life. Näillä alkuun?
Kiitos! Onko Amarantella yhtään rakkausbiisiä?
Oliko ajatuksena, että soitat alkuperäisen kappaleen vai esität kappaleen itse? Onko väliä, olisiko suomenkielinen vai englanninkielinen kappale?
apua, itsekin tykkään rockista, mutta jos mieheni soittaisi minulle Scorppareita niin lähinnä tulisi myötähäpeäfiilis.
Mieti vähän mitkä ovat lempibändejä ja sitä kautta etsi biisiä. Scorpions ei vaan kauhean monelle kolahda vaikka rockista tykkääkin.
Juu, ei välttämättä toimi ne lässyimmät biisit, jos muija tykkää rockista. Mieluummin jotain, mikä on mahdollisimman aitoa. Mutta edelleen rock on niin laaja genre, että vaikea ehdottaa.
Ja ehkä naisen ikäkin vaikuttaa. Keskimäärin mitä vanhempi, sitä kyynistyneempi kaikkeen lässynläähän, ja arvostaa aitoutta enemmän. Mutta jos on parikymppinen, niin voi upota nuo tavalliset rakkausballaditkin. Toisaalta, jos pistät sen levyltä soimaan ja kaappaat tytsyn hitaalle, niin toiminee lässympikin biisi. Mutta älä nyt ainakaan itse ala niitä lässytyksiä laulaa...
Siis minä olen nainen ja miehelle sitä soittaisin, en laulaisi.
Aivan älytön ja kuolleena syntynyt idea! Varsinkin, kun et itse kuuntele rockia etkä siitä mitään tajua!
Motörhead: Love me like a reptile
Nine Inch Nails - Closer
Paitsi jos oot itse nainen niin ei kai sit.
Tarttis vähän suuntaviivoja sekä musiikkityylin että sanojen tai teidän tilanteen suhteen. Rock on niin laaja käsite ja vaihtoehtoja älyttömästi. Itse haluaisin, että sanat osuisi hyvin kohdilleen...