Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Pitkänen: "Kateus pitää ansaita"

Vierailija
18.04.2018 |

Luuleeko Suvi tosissaan että joku olisi hänelle kateellinen? Ja jos olisi, niin mistä...?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasta naamasta...?

Vierailija
2/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten tyrkkybimbot luulevat jonkun olevan heille kateellinen.. ja mistä hyvästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä paljon huutelisi jos 30 vuotiaana näyttäisin Tiina Jylhältä 😂

Hyi helvetti!!!

(Olen saman ikäinen kuin Suvi ja paljon nuoremman näköinen)

Eipä ole "kauneusleukkaukset" kaunistaneet sitten yhtään 😉

Vierailija
4/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä jo vähän säälittää kyseinen neitonen. Ennen oli niin nätti, mutta nykyään naama kuin jollain syvänmeren fossiilipetokalalla. Voiko oikeasti olla niin sokea omalle ulkonäölleen? Hyvä kuitenkin, jos itse on tyytyväinen.

Vierailija
5/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös olen ihmetellyt hänen logiikkaansa tuossa. ”Aina kun joku puhuu pahaa, se on vain kateellinen. Ja kateus pitää ansaita!”

Ei kukaan halua esim överiksi fiksattua naamaa. Ihmiset sanovat, että pelasta se mitä vielä voit!

Alkuperäiselle Pitkäselle ois voinut olla kateellinen hänen ulkonäöstään. Tosi surullista.

Vierailija
6/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juuri sen oloinen lyyli, joka sanoisi jotain tuollaista.

Vierailija
7/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kyllä ennen leikkauksiakaan mikään kaunotar ollut mutta toki ihmisemmän näköinen kuin nykyään..

Vierailija
9/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nätimpi ennen leikkauksia

Vierailija
10/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi tarkoittaa että kateus pitää ansaita? Ai siis hän ansaitsee sen että muut on kateellisia vai mitä häh?

Vierailija
11/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä: http://kukkahattu.com/wp-content/uploads/2016/01/Suvi-Pitkänen-4-298x30…

Tähän: https://suvipitkanen.metropoli.net/wp-content/uploads/2017/01/sp-main-2…

En ole kateellinen. Olen kauhuissani.

t. Mies

Hui olkoon!!! Tosi raju muutos entiseen jolloin oli vielä nätti. En löydä sanoja miksikä tuota nyt enää sanoisi 😱

Järkyttävän näköinen. Jos haluaa ihmisiä järkyttää niin siinä kyllä on onnistunut

Vierailija
12/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän on ollut ihan kauniit ja iloiset kasvot ennen noita operaatioita!

Vierailija
13/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananlasku: sääliä voi ketä vaan, kateus pitää ansaita.

Säälin kuitenkin tuota Suvia, pilasi suht kauniit kasvonsa.

Vierailija
14/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on "parannellut" itseään ihan vääristä kohdista. Jos kauneuden ammattilainen olisi saanut päättää, olisi Suvin nenä rakennettu pidemmäksi. Liian lyhyt nenä on hänen ainoa silmiinpistävä kauneusvirheensä.

Vierailija
15/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkennan että luomuna Suvin kasvojen ainoa virhe = liian lyhyt nenä. En ymmärrä miksi hän ei korjauttanut sitä vaan teki itsestään huulitäytteillä ja muilla kasvoihinsa sopimattomilla operaatioilla itsestään vain rumemman.

Vierailija
16/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi tarkoittaa että kateus pitää ansaita? Ai siis hän ansaitsee sen että muut on kateellisia vai mitä häh?

Pitää tehdä/saavuttaa jotain mistä muut ovat kateellisia. Esimerkiksi menestyä alallaan tai saavuttaa ison varakkuuden.

Ihan näin elävässä elämässä: naapuri ostaa kalliin auton ja muut puhuvat hänestä pahaa. Oikeasti kadehtivat autoa.

Sivua kadehtivat ehkä vähemmän menestyneet Insta-pyllistelijät ja ex-mies. Onhan hän kuitenkin työelämässä menestynyt ihan hyvin lähtökohtiin nähden ja saanut rakennettua turvallisen perheen rikkoutuneen tilalle. Keskimääräinen suomalainen ei tietenkään kadehdi häntä.

Vierailija
17/17 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen. Miksi muuten nämä naamaansa parantelijat haluavat näyttää joltain pumpattavilta Barbaroilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan