Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia podcasteja kuuntelette? Yleistä keskustelua podcasteista!

Vierailija
18.04.2018 |

Kuunteletteko enemmän suomalaisia vai ulkomaalaisia? Millä alustalla kuuntelette? Tai onko täällä jopa podcastien tekijöitä itse paikalla?

Odotan innolla sitä että podcastit kasvaa samoihin suosioihin täällä kun mihin ovat esim. Ruotsissa viimeisen vuoden aikana kasvaneet. Olisi kiva saada enemmän "tavallisten" ihmisten sisältöä, nyt tuntuu että podcastit on lähinnä julkkisten ja bloggaajien pelikenttä. Tavallisten ihmisten on silti varmaan aika vaikea saada suosiota jos ei ole minkäänlaista pohjaa tai valmista "fani"kantaa takana.

Omia suosikkeja suomalaisista on tällä hetkellä Kaverin puolesta kyselen, Iso Kolmonen, Sivumennen ja uusin löytöni Jäljillä- rikospodcasti.

Kertokaa omat lempparinne ja olisi kiva saada muutenkin keskustelua podcasteista aikaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse oo pahemmin vielä tuohon podcastien kuunteluun oppinut, mutta kiinnostais tietää mistä kuuntelet noita/minkä alustan itse koet parhaaksi (oletan että olet kokeillut useampia)?

Vierailija
2/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

newbie kirjoitti:

En itse oo pahemmin vielä tuohon podcastien kuunteluun oppinut, mutta kiinnostais tietää mistä kuuntelet noita/minkä alustan itse koet parhaaksi (oletan että olet kokeillut useampia)?

Mulla on iPhone ja siinä tulee mukana kätevä Applen oma podcast- sovellus josta löytyy kaikki iTunesiin upatut podcastit. Tosi laaja valikoima! Lisäksi Soundcloud on kätevä, sen saa myös Androidille ja esim. kaikki mainitsemani podit löytyy myös täältä. Kieku- niminen sovellus on myös saatavilla Androidille ja Applelle, sieltä löytyy paljon sellaisia "tavallisten" ihmisten podcasteja mutta taitaa täältäkin löytyä noi kaikki mitä aloituksessa mainitsin. Lisäksi Stitcher on yksi hyvä appi mutta taitaa olla enemmän ulkomaalaisten tekijöiden suosiossa. Spotifysta löytyy myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuunnellut Spotifustä muutamia ulkomaisia. Samalla sekosin ulkomaisiin nettiradioihin jotka on tosi fressejä kotimaisiin verrattuna

http://www.nettiradiomaailmalla.com

Vierailija
4/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen yleensä historia- ja tiedeohjelmia, kuten historian nurkkapöytä tai redio moreenin ohjelmat, esimerkkinä jäkimmäisistä "tusina totuutta historiasta" -sarja.

Vierailija
5/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill Burria vaan.

Vierailija
6/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuunnellut Spotifustä muutamia ulkomaisia. Samalla sekosin ulkomaisiin nettiradioihin jotka on tosi fressejä kotimaisiin verrattuna

http://www.nettiradiomaailmalla.com

Mulla sama juttu. Sinänsä hassua etten aiemmin ollut edes ajatellut minkään ulkomaisten ohjelmien tai radioasemien kuuntelua. Ne on vaan niin ihania.

Vierailija
7/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Rogan Experience

Vierailija
8/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Spotify ja ulkomaisia kuuntelen. Tällä hetkellä yhtä elokuviin keskittyvää ja "Harry Potter and the Sacret Text" viikoittain.

Viimeksi mainittu on äärettömän mielenkiintoinen vaikken itse olekaan hengellinen. Syvällistä ja mieltä avaavaa tulkintaa tutusta tekstistä.

Monesta suomalaisesta olen kuullut hyvää, mutten vielä löytänyt aikaa niiden kuunteluun.

Vierailija
9/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcasteissa on kyllä se kiva, että kevyempiä juttuja voi laittaa taustalle pyörimään esim. kotihommia tehdessä, mut sit löytyy myös sellaisia joissa on kunnolla asiaa ja voi oikeasti oppia uutta. Ja kun alkaa penkomaan niin varsinkin ulkomailta löytyy podcasteja melkein aiheesta kun aiheesta.

Vierailija
10/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettukestit Suplasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän