Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan kissoille tehdä sukupuolenvaihtoleikkausta?

Kissanainen ov.
17.04.2018 |

Kun minun 4-vuotias kissani tuli tänään vaivautuneena luokseni ja kertoi nolona, että sillä olisi minulle tärkeää asiaa ja että se on se, että se tuntee itsensä poikakissaksi. Vaihdoin kissani nimen poikakissan nimeksi ja kutsun sitä tästä lähtien hyväksi pojaksi sen sijaan että sanoisin sitä hyväksi tytöksi mutta miten kissalleni voitaisiin sukupuolenvaihdosleikkaus, jossa siltä poistettaisiin naaraan sukuelimet ja tilalle rakennettaisiin uroksen elimet, jotka olisivat vielä toimivat sellaiset, koska kissani haaveilee siitä, että se pääsi parittelemaan narttukissojen kanssa ja hedelmöittämään niitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset selkeästi Jeesusta.

Vierailija
2/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä sen itsekin. Jos jokin menee pieleen niin onneksi kissoilla on 9 elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että nyt mennään sukupuolenvaihtoleikkaukseen, mutta oikeasti vietkin piikille.

Kuoleepahan onnellisena eikä tarvitse kärsiä tätä elämää väärässä kehossa ja pilkattuna.

Vierailija
4/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava idea.. Tää on päivän paras juttu 👌

Vierailija
5/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa minulle ne paskakattinne. Valelen bensalla ja hulmautan tuleen. Ainoa oikea toimintatapa niiden johtavien karvakasojen kohdalla.