Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskeleeko jonkun lapsi ulkomailla

Vierailija
17.04.2018 |

Meillä on lähdössä syksyllä ulkomaille opiskelemaan ja olen jo nyt huolesta ihan sykkyrällä... miten ikinä pystyn enää nukkumaan?

En edes tiedä, mitä pelkään, mutta ensinnä nyt kaikkea, mitä suuressa maailmassa voi tapahtua, sieppaukset ja muut. Ihan kamalia juttuja. Onko tämä nyt vuosien piina vanhemmille vai alkaako jossain vaiheessa helpottamaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin maahan?

Vierailija
2/6 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lapsi kyllä varmasti opiskelee ulkomailla. Kenen tämän jonkun pitäisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Eurooppaan, en viitsi sen tarkemmin sanoa, ettei mun huolesta tule tunnistettavaa.

Vierailija
4/6 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lapsi on ollut paljon ulkomailla opiskelemassa ja töissä, monissa eri maissa. Intia oli ehkä pahin, mutta sielläkin oli turvallisuus mietitty opiskelijoille. Hyvin on tietääkseni mennyt eikä se auta äidin kuin vain totutella siihen että lapsi on aikuinen ja pitää huolen itsestään kuten minäkin hänen ikäisenään ja äitini aikoinaan. Niin se vaan menee. Lapseni aikoo suurimman osan elämäänsä asua jossain ulkomailla, siihen on tyytyminen että hän on maailmankansalainen.

Vierailija
5/6 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun lapsi on ollut paljon ulkomailla opiskelemassa ja töissä, monissa eri maissa. Intia oli ehkä pahin, mutta sielläkin oli turvallisuus mietitty opiskelijoille. Hyvin on tietääkseni mennyt eikä se auta äidin kuin vain totutella siihen että lapsi on aikuinen ja pitää huolen itsestään kuten minäkin hänen ikäisenään ja äitini aikoinaan. Niin se vaan menee. Lapseni aikoo suurimman osan elämäänsä asua jossain ulkomailla, siihen on tyytyminen että hän on maailmankansalainen.

Mun suurin pelko on ollut terroristi-iskut, mutta lapseni kyllä yleensä pysyttelee poissa väkijoukoista ja yökerhoista. Eikä hän juo ollenkaan alkoholia, sekin auttaa muuten turvallisuutta kun ei kännipäissään kulje öisin pimeillä kujilla.

Vierailija
6/6 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea, että pystyt ottamaan noin rennosti. Meidän neiti kyllä välillä juhlii ja on muutenkin jotenkin niin lapsellinen ja naivi, että se tässä myös huolestuttaa. Ja tosiaan vielä noi terrori-iskut.... kamalaa! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme