Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella uusi raskaushepatoosi?

22.04.2006 |

Monellako on uusinut muissa raskauksissa,millä viikolla käynnistykset? Saitko lääkitystä? Millä viikoilla alkoivat oireet?

Itselläni esikoinen käynnistettiin 38 vk, kova kutina, johon sain ensin ataraxia, nyt toisessa raskaudessa viikkoja 37 ja yöllä alkoivat kutinat,huomenna labraan, ensimmäisessä raskaudessa tuo kutina alkoi jo viikolla 35, ja jouduin viikoiksi seurantaan ennen kuin käynnistivät, mitenköhän nopeasti käynnistävät nyt , voiko itse vaatia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekassa raskausdessa hepatoosi, silloin olin aika oireeton, mutta testit tehtiin rv 35 ja maksa-arvot olivat koholla, synnytys käynnistyi itsekseen rv 37+5, käynnistys olisi ollut seuraavana päivänä.

toisessa raskaudessa hepatoosia ei ollut, kolmannessa raskaudessa kutinat alkoi rv 33 ja silloin arvot oli jo koholla, käynnistettiin rv 38+0.

Synnytykset pyritään käynnistämään vähintään kaksi viikkoa ennen la:ta. Eikö sulla ole otettu kertaakaan maksa-tai sappiarvoja raskauden aikana? Mulla niitä otettiin monta kertaa, koska olivat nousseet ensimmäisessä raskaudessa ja kun on todennäköistä, että nousevat seuraavissakin raskauksissa.

Jaksamisia loppuraskauteen ja pyydä, että pääset käymään testeissä

Nette ja poika 7vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla