Olemmeko me naiset muuttumassa miehiksi? Nyt meillekin jo mainostetaan viiksi- ja partakarvojen poistovälineitä
Mistä tämä kertoo? Olemmeko muuttumassa miehiksi? Myydäänkö miehille pian rintaliivejä?
Kommentit (11)
Kyllä .ulla kasvaa leuan alla muutamia haivenia, ekalle
Se on tätä sukupuolioletuksista vapaata nykyaikaa. Miehet synnyttävät, naiset ajavat partansa.
Kauheeta mihin tämä maailma on menossa. Kohta varmaan naisetkin pukeutuvat housuihin ja ajavat autolla. Tämä nykyaika ajaa ihmiskunnan tuhon partaalle.
Minulle on kasvanut murrosiästä lähtien vaaleat amisviikset :)
Vierailija kirjoitti:
Se on tätä sukupuolioletuksista vapaata nykyaikaa. Miehet synnyttävät, naiset ajavat partansa.
Niin suloista 😄
Just viikonloppuna epiloin naama , leuasta otsaan. Ollaanpa täällä taas tuomitsevia.
Eikö niitä karvoja nypitä pois juuri siksi, ettei näyttäisi mieheltä?
Minulle ainakin kasvaa tummia jouhia leukaan, vaikka käytän hameitakin. Kenties universumi kannustaa minua kasvattamaan hipsteriparran.
Osalle miehistä olisi rintaliivit ihan varteenotettava ehdotus, nimittäin aika hurjia kaljatissejä sitä näkeekin, hyi!
Kyllähän nuo suomalaisnaiset ovat kovin miehekkäitä olleet jo iät ja ajat. Aggressiivisia, omatoimisia, eivätkä kaipaa apua keneltäkään, ja ovat aina oikeassa. Ei siinä miestä enää tarvita kuin siittämään, jonka jälkeen pää pois. Aivan kuten hämähäkit tekevät :)
Mä olen tuo amisviiksiblondi. Mua joskus naurattaa, kun ne mun viikset on komeammat - tai no, olisi jos antaisin rehottaa - kuin monen harvakarvaisen miehen :)
Kelle naiselle oikeesti kasvaa parta? Viikset oon nähnyt muillakin kuin Martinalla, mutta en sen enempää.