Miltä tuntuu miehestä joka hylkää lapsen, 9vuoden yhteiselon
Jälkeen?? Miten voi pystyä vaan kävellä ovesta ulos ja jättää vaimo ja,lapsensa?
Ymmärtäisin toisen naisen takia lähdön, mutta sellaista ei voinut olla. Mies on koko lapsen eliniän= 9 vuotta viettänyt perheen kanssa kaiken vapaa-ajan.
Ja sitten vaan lähti hyvästelemättä .
2-kuukautta mennyt eikä ole edes lapselleen soittanut. Oman liittymän sulki
Kommentit (4)
Aika sitten vaan lastenvalvojalle ja kunnon elarit kehiin.Yleensä se toinen nainen jollain tasolla on kuviossa mukana.Loppuiko seksi? Nämä vaan esioireita.
Samantapainen tilanne ex-mies ei pidä yhteyttä lapsiin. Olen miettinyt, että varmaan raastava ikävä hänellekin, vaikka ei itse pidä yhteyttä. Olen ehdotellut eri tapaamisia. Vastaukseksi ex haukkuu minua. Varmasti minussa oli paljon vikaa ennen eroa mutta miten se nyt liittyy siihen että hän ei tapaa lapsiaan. Tiedän että ex rakastaa lapsiaan. Jotenkin pidän mielenterveysongelmaisena häntä nykyisin.
Mies oli työttömänä kotona viimesen vuoden niin missä olis naista tavannut kaupan kassa jonossa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Aika sitten vaan lastenvalvojalle ja kunnon elarit kehiin.Yleensä se toinen nainen jollain tasolla on kuviossa mukana.Loppuiko seksi? Nämä vaan esioireita.
Veikkaisin mielenterveysongelmia.