Kokemuksia Sloggin Zero feel -tissiliiveistä
Tai mikä toppi se nyt onkaan.. Pysyykö siellä tissit sisällä, ettei valahda alareunan alta ulos? Entäs ovatko jotenkin hiostavat?
Kommentit (16)
Erittäin mukavat päällä mutta olkaimet tuppaa solahtamaan alas. Inhoan normi rintsikoita mutta näitä pystyn käyttämään.
Mielettömän hyvät päällä! En ole muita rintsikoita käyttänyt tämän topin ostettuani ja suunnittelen jo, minkä väriset zero feelit ostan seuraavaksi. Minulla on kuitenkin pienehköt rinnat, jotka eivät tarvitse tukea, joten en tiedä, miten toimii isojen rintojen kanssa.
Nämä on siksikin hyvät, että antavat rinnalle kauniin muodon ja peittävät nännit samaan tapaan kuin t-paitarintaliivit, mutta tuntuvat päällä hyvin kevyeltä alustopilta. Todellakin supermukavat päällä. Työpäivän jälkeen ei ole mitään kiirettä näitä riisumaan, sillä nämä päällä voisi vaikka nukkua.
Saapa sitten nähdä, miten kestävät ovat. Vähän epäilen, josko kestävät hyvinä niin pitkään kuin tavalliset rintsikat.
Ne on hyvät liivit eikä kaaritukia tai hakasia ja on taskut joihin voi laittaa lisätäytettä
Kokoja taitaa olla aika rajallisesti, eli sopii vain suht pienirintaisille.
Ihanat, kun ei ole saumoja hiertämässä, käytän urheiluliiveinä.
Kiveksille ainakin oikein mukavat. Eivät myöskään hiosta.
M34
Vierailija kirjoitti:
Mielettömän hyvät päällä! En ole muita rintsikoita käyttänyt tämän topin ostettuani ja suunnittelen jo, minkä väriset zero feelit ostan seuraavaksi. Minulla on kuitenkin pienehköt rinnat, jotka eivät tarvitse tukea, joten en tiedä, miten toimii isojen rintojen kanssa.
Nämä on siksikin hyvät, että antavat rinnalle kauniin muodon ja peittävät nännit samaan tapaan kuin t-paitarintaliivit, mutta tuntuvat päällä hyvin kevyeltä alustopilta. Todellakin supermukavat päällä. Työpäivän jälkeen ei ole mitään kiirettä näitä riisumaan, sillä nämä päällä voisi vaikka nukkua.
Saapa sitten nähdä, miten kestävät ovat. Vähän epäilen, josko kestävät hyvinä niin pitkään kuin tavalliset rintsikat.
Anteeksi vaan, mutta tällä pysäkillä tuli jo seisokki zero feel ajatuksesta!
Miinuksena että olkaimet helposti valahtaa alas, plussana että mukavat päällä. Käytän kotioloissa. Ei anna samanlaista tukea kuin tavalliset rintstikat. Mulla C-kuppi.
Googlasin nämä uteliaana ja näyttävät tosi mukavilta. Tosin taitaa käydä taas niin, etteivät käy kun koko on 70J. Olisiko mitään mahdollisuutta sulloutua vaikka M-kokoon? Onko kukaan kokeillut?
Mulla on ollut muutaman päivän käytössä koko M. Se sopii paremmin kuin L kun koko on 85 B tai 85C.
Tosi mukavat päällä.
Lenkille en laittaisi, mutta töihin kyllä. Ei tue ihan niin paljon kuin tavalliset liivit, mutta riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin nämä uteliaana ja näyttävät tosi mukavilta. Tosin taitaa käydä taas niin, etteivät käy kun koko on 70J. Olisiko mitään mahdollisuutta sulloutua vaikka M-kokoon? Onko kukaan kokeillut?
Jos ostaa isoimman koon ja kaventaa itse ympärysmitasta? Itse olen suunnilleen samaa kokoa kuin sinä ja mietin että noi voisi olla kivat kotoiluliivit tai hyvät menkkojen aikaan yöllä (mulla kuukautiset tekee tissit toisinaan aroiksi).
Ainakaan tällainen G-kuppinen ja parien imetysten jäljiltä riipputissinen ei tee yhtään mitään noilla. Eivät kohota eivätkä tue. Pienirintaisille varmaan oikein mukavat.
https://images.stockmann.com/products/ee257f7ae2a818555732ad5a10a8d91fe…
Namsk! Nämä haluan!
Up! Minuakin kiinnostaa.