Menisitkö treffeille miehen joka sanoisi ihannekroppansa naisella olevan päinvastainen kuin millainen kroppa sinulla on?
Mies siis sanoisi pitävänsä niin paljon luonteestasi ettei se haittaisi yhtään että sinun kroppasi ei vastaa hänen ihannettaan.
Olisiko tämä sinulle ok, menisitkö treffeille miehen kanssa?
Kommentit (52)
Voisin mennä. Tiedän että harva pitää minun kroppaa ihanteellisena.
Millainen sun kroppa on ja millanen on sen ihannekroppa?
En. Ei siksi, että luulisin oman kroppani olevan kenenkään ihanne, vaan siksi, että mies on moukkamainen, jos selittelee ihmisille jotain ihannenaisen kroppaa. En minäkään kulje pullukoille lyhyille miehille selittämässä miten ihana on pitkä hoikka mies. Ja tuskin kukaan pullukka lyhyt mies sellaisen selostuksen jälkeen seuraani kaipaisikaan.
Jos joku kysyisi multa jotain "ihannekroppaa" tai kertoisi omansa, se kertoisi mulle sen että etsimme eri asioita toisesta ihmisestä.
Tapaaminen olisi ajanhukkaa, peruisin treffit.
En. Kyllä miehen täytyy nähdä minut positiviisin silmin myös ulkonäön puolesta. Jos kerran hänellä on ihanne ja ilmeisesti aika merkittäväkin kun siitä näkee tarpeelliseksi mainita, niin kokisin tuossa tilanteessa olevani vain joku paremman puutteessa.
En. Laittaisin kotiin kasvamaan aikuiseksi.
En todellakaan menisi. Vihaan muutenkin läskiä mahaani ja mikroskooppisia itikan purema-tissejäni ja itsetuntoni on nollissa. Jos mies kertoisi kiihottuvansa litteämahaisista ja isotissisistä naisista, ei hänellä olisi mitään syytä treffailla mua.
En menisi, jos se unelmien kroppa on aivan päinvastainen omastani. Hei mun kropan tarvitse olla unelma, mutta jos mies unelmoi esimerkiksi 40kg/170cm tai 80kg/160cm niin minä en ole oikea valinta.
Moukkamaista sanoa toiselle että kroppa ei vastaa ihannetta, ei kukaan oo täydellinen. Silti hienovarasisuus on ainakin vielä ilmasta ennenku hallitus keksii verottaa sitä:D
No mitä HELLLMANIN JONAS on mieltä?
Kysyin, että mitä mieltä siellä ollaan???????
Kukaan ei tähän kysymykseen kykene vastaamaan!!!!!!!!
Menisin. Ihan mielenkiinnosta kuuntelemaan muuta järjenjuoksua ja sammakoita. Leikkisin sellaista hermusta tai mirjapyykköä hänen seurassa, tenttaisin ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies siis sanoisi pitävänsä niin paljon luonteestasi ettei se haittaisi yhtään että sinun kroppasi ei vastaa hänen ihannettaan.
Olisiko tämä sinulle ok, menisitkö treffeille miehen kanssa?
En menisi. Ei tuntuisi hyvältä.
Ne ei pysty enää siihen.
Olen niin kaukana niiden ihanteesta että niitä itseäänkin hirvittää
En menisi treffeille miehen kanssa, joka avautuisi ennen niitä minulle ylipäänsä mieltymyksistään liittyen naisten ulkonäköön. Tällaisista puhuminen on useimmissa tilanteissa mautonta.
Olen nyt ollut liki 30 vuotta yhdessä miehen kanssa, joka ei ole koskaan ryhtynyt kuvailemaan ihannenaistaan. Sen sijaan hän on useamman kerran ihan oma-aloitteisesti sanonut asiasta yleisesti puhuttaessa, että muut asiat ovat tärkeämpiä.
Itse olin tavatessamme hoikka ja siro. Nyt olen vähemmän hoikka ja siro. Silti mieheni haluaa minua kuten ennenkin.
Summa summarum: ei ole todellakaan hyvä merkki, jos mies mielellään esitelmöi pinnallisista asioista. Parisuhde ei voi rakentua sen varaan, että toinen on tietyn näköinen.
Korjaus otsikkoon. Miehen kanssa. 🙃
AP