Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein mieheltä jättää vaimo uupumuksen yms

Vierailija
14.04.2018 |

Takia? En nukkunut kuin 5h/yö senkin pätkissä, saatoin herätä klo 5 enkä saanut unta enää. Olin hirveän stressaantunut. Yritin tehdä kaiken vaikka en jaksanut. Ja siksi raivosin miehelle (ja myös siksi että oli vuosia jättänyt mulle kotityöt).

Lisäksi minut valtasi järkyttävä ahdistus ensin meni aikaa että sain kiinni miksi ahdistaa. (Tytär saavutti saman iän, milloin isäni alkoi ahdistella mua seksuaalisesti), tää ahdisti niin paljon että en saanut kerrottua miehelle, siis mies kyllä tietää ahdistelusta, ja yleensä pystyn puhuu. Nyt vaan olin entistä ärtyneenpi.

Mies kyllästy ja lähti. Tein muutakin kuin kiukkusin, nimittäin pyysin itku kurkussa mieheltä apua. Eikä mies edes lohduttanut. Olisin tarvinnut lääkäriajan, mutta en jaksanut ettii numeroa ja soittaa. :( ja mies kusipää jätti, lähti vaan ja hylkäs koko perheen!

Onneksi omat veljeni ym sukulaiset heräs tajuu sen että nyt minä olen se joka tarvii apua, ja yleensä aina sitä saankin kun tarvitsen. En vaan aiemmin kehdannut , nyt oli pakko.

Miehen mielestä olen narsisti kun haukuin sen itsekkääksi kusipääksi. Kiva mies

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva. Ole hyvä ja aikuistu. On tässä muillakin ollut vaikeaa, eikä ole oletettu, että muut haluaa sellaista katsella. Mieti, jos itse olisit se, jolle raivotaan ja huudetaan? Ei kaikkien itsetunto kestä sellaista.

t.kristallikissa

Vierailija
2/3 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se miehenkin mielenterveys rupeaa murenemaan tollaista menoa ja raivoamista katsellessa, josset kerta edes hankkinut itsellesi apua. Miten mies olisi sinua voinut auttaa, jossei edes tiennyt missä mättää, kun et saanut kerrotuksi? Siis perseestähän toi tilanne on kokonaisuudessaan, mutta ymmärrän kyllä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi minut valtasi järkyttävä ahdistus ensin meni aikaa että sain kiinni miksi ahdistaa. (Tytär saavutti saman iän, milloin isäni alkoi ahdistella mua seksuaalisesti), tää ahdisti niin paljon että en saanut kerrottua miehelle, siis mies kyllä tietää ahdistelusta, ja yleensä pystyn puhuu. Nyt vaan olin entistä ärtyneenpi."

Anteeksi, tätä kohtaa en huomannut, kun luin viestisi. Tuo on ymmärrettävää, että voit pahoin. Mutta mies ei varmaan vain kyennyt olemaan tukena. Aika hassua olettaa sellaista, jos asia vaatisi muunlaista käsittelyä.

t.kristallikissa