Onkohan mun vai miehen päässä vikaa?
Mies ajoittain kohtelee minua melkoisen huonosti. Eli pompottaa, ei kerro asioita ja jollain tavalla nöyryyttää. Pitkiä juttuja en jaksa alkaa kertomaan. Mutta aina kun jotain sattuu, suutun miehelle, mutta jotenkin hän saa minut tuntemaan, että vika onkin minussa ja minulle tulee syyllinen olo. Onpas sekavaa selostusta mutta toivottavasti joku tajuaa pointin.
Kommentit (16)
Mun mies taas joskus väitti, että mä aina syytän häntä kaikesta, kaikki on hänen syytään, kaikki mikä menee vikaan jne. En kyllä ollu suoraan syyttäny. Mutta hän sitten tarkensi, että hänestä TUNTUI SILTÄ, että minä koen, että hän on syypää kaikkeen.
Että mun jutuista hän päätteli niin. Ja oikeasti en ollu sitä mieltä. Tuli kyllä aika karsea olo. Koska sisimmissäni en syyttäny todellakaan häntä kaikista maailman asioista, mutta mieheni koki asian niin. Kyllä vitutti.
Meillä on tätä samaa. Se on todella kuluttavaa, kun mies sanoo haluavansa tälläisten episodien jälkeen vain minun parasta. Jotain alistamista se kai on. Tuntuu niin väärältä olla yhdessä, kun kokee tulevansa jatkuvasti huonosti kohdelluksi ja moes ei muka tee mitään väärää. Olen tullut tulokseen, että hänen miehisyys on niin alhainen, koska pitää pompottaa.
Mun mies on joskus sanonut, että minä esim olen vastustanut jotain hänen ehdottamaansa asiaa vaikka en ole sanonut asiasta mitään. Kuulemma olen kuitenkin ajatellut niin.
Ap
mun eksäkö se ap on sulla miehenä???
ei se muutu tai kasva tai kehity tosta jos se ei itte haluu sinuna alkaisin tekemään eroa
Vierailija kirjoitti:
Mun mies taas joskus väitti, että mä aina syytän häntä kaikesta, kaikki on hänen syytään, kaikki mikä menee vikaan jne. En kyllä ollu suoraan syyttäny. Mutta hän sitten tarkensi, että hänestä TUNTUI SILTÄ, että minä koen, että hän on syypää kaikkeen.
Että mun jutuista hän päätteli niin. Ja oikeasti en ollu sitä mieltä. Tuli kyllä aika karsea olo. Koska sisimmissäni en syyttäny todellakaan häntä kaikista maailman asioista, mutta mieheni koki asian niin. Kyllä vitutti.
Eli hän ovelasti syytti sinua tunteistaan, mitkä eivät pohjautuneet faktoihin ja samalla saneli sinulle sinun omat tunteesi. Aika kettu kaveri.
Vierailija kirjoitti:
ei se muutu tai kasva tai kehity tosta jos se ei itte haluu sinuna alkaisin tekemään eroa
Eroa tässä mietin. Tai olen miettinyt jo kauan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on joskus sanonut, että minä esim olen vastustanut jotain hänen ehdottamaansa asiaa vaikka en ole sanonut asiasta mitään. Kuulemma olen kuitenkin ajatellut niin.
Ap
"Hei kulta, mennäänkö ravintolaan?"
"..."
"Mentäisiinkö? Vietetään romanttinen ilta!"
"..."
"No sano nyt jotain?"
"..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap"Hei kulta, mennäänkö ravintolaan?"
"..."
"Mentäisiinkö? Vietetään romanttinen ilta!"
"..."
"No sano nyt jotain?"
"..."
Ei vaan esim mies on pohtinut vaikka jotain matkaa tms ja syyttää sitten minua kun ei menty, vaikka minä en edes tiennyt koko asiasta. Olisin kuitenkin kuulemma sanonut ei. Enkä siis todellakaan ole mikään natkuttaja joka sanoo aina ei.
Ja sä kattelet tuollaista tyyppiä syystä että...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa tässä mietin. Tai olen miettinyt jo kauan
Ap
Annan sulle luvan toimia eron aikaasaattamiseksi. Lopeta miettiminen ja toimi.
Samanlainen mies minulla. Väittää, että suutun aina ja muka syytän sitä kaikesta vaikka itse se ei juuri muuta puhu kuin tiuskii ja syyttelee. Ei arvosta mitään mitä teen, huomaa vain ne asiat mitä en tee. Välillä sen syytökset on niin utopiaa että en aina tiedä itkeäkö vai nauraa.
Olisitkohan manipuloinnin kohteena ;)