Minä olen sairaana päivän torkkunut peiton alla ja mitä teki teini...
Teinipoika kävi äsken huikkaamassa makkarin ovelta että lähtee kaverin luo ja on käyttänyt koiran pissalla . Menin sitten käymään keittiössä hakemassa juotavaa niin poika oli tehnyt ruokaa ja siivonnut keittiön. On se vaan aika ihana!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Et ansaitse sitä.
Sinä et.
No siis kuka tahansa tekis noin, jos on kasvatettu oikein. Kiitä vain itseäi, turhaan poikaa.
Onneksi olkoon hyvin kasvatetusta pojasta ja pikaista paranemista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ansaitse sitä.
Sinä et.
En käytäkään muita hyväkseni.
Luulin jo, että pölli rahaa ja karkasi ryyppäämään :D
Vierailija kirjoitti:
No siis kuka tahansa tekis noin, jos on kasvatettu oikein. Kiitä vain itseäi, turhaan poikaa.
Ei tuollaisesta voi kiittää itseään, vaan omia vanhempiaan jotka ovat kasvattaneet sinut kasvattamaan oman lapsesi noin hyvin..
Eiku...
Tottakai poikaa pitää kiittää
Ihana poika ja ihana sinä, kun osaat arvostaa :) <3
Vierailija kirjoitti:
Ihana poika ja ihana sinä, kun osaat arvostaa :) <3
Osaan arvostaa, meidän kaveripiirissä ei kenenkään teinit ruokaa tee, ainakaan käskemättä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen ? Mitä ruokaa?
15 ja oli tehnyt perunamuusia ja lihapullia.
Kai sitä syötävä on vaikka palvelija oliskin saikulla.
Me oltais tykätty enemmän siitä, että teinipoika olisi syönyt jääkaapin tyhjäksi, jättänyt keittiön hirveään siivoon ja huikannut lähtiessään: "Vie sä mutsi rakki ulos, mä en nyt ehdi!" Kell onni on, se onnen kätkeköön... vaikka kiva joskus näinkin.
Hyvä vanhempi jolla kaikesta päätellen kelpo poika joka häntä rakastaa.
Parane pian!
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä syötävä on vaikka palvelija oliskin saikulla.
On toki, meilläkin oli tarkoitus että mies ruuan tekee huomenna, tänään ois pärjätty teinin kanssa tähteillä mutta poika oli kuitenkin tehnyt pyytämättä ruokaa.
Et ansaitse sitä.