Meinaako tyttöystäväni jättää minut?
Minä ja tyttöystäväni olemme olleet yhdessä jo jonkin aikaa. Suhteen alussa meillä meni tosi hyvin, näimme ja nautimme toistemme seurasta ja kun emme nähneet kyselimme aina kuulumiset ja juttelimme. Nyt nuo ajat ovat ohi, tai niin minusta tuntuu. En ole pitkään aikaan nähnyt tyttöstävääni, koska hän on sairas. Tai ainakin väittää niin. Emme ole enää edes keskustelleet paljon ja minä olen nykyisin ainoa, joka kysyy kuulumiset ja toivottaa hyvät päivät yms. Tänään hän väitti olleensa taas sairas, mutta päätti sitten mennä kaupungille, jota hän ei ole tavallisesti tehnyt. Kysyin, että menisimmekö me pitkästä aikaa kaupungille, mutta hän vain sanoo "mm". Aistin selvästi, että hän ei enää pidä minusta samalla tavalla kuin ennen? Meinaako hän jättää minut? Auttakaa ja kertokaa, mitä teen?
Kommentit (8)
Ei se meinaa, se on jo jättänyt sut. Et vaan osaa lukea viestejä.
Onko mitää, mikä saisi hänen mielensä muuttumaan?
Jos nainen aistii, että mies pelkää menettävänsä naisen, suhde loppuu. Eli kyllä, hän on jättämässä sinut.
Jos puolestaan osoitat, ettei nainen kiinnosta sinua lainkaan, hän saattaa vielä kääntää kelkan. Naiset haluaa aina miehen, jota ne eivät voi saada. Eli lopeta se naisen palvominen, niin on vielä 10% mahdollisuus, että hän haluaa nähdä sinut.
Ei hän jätä, hän haluaa olla se jätetty osapuoli. Saa sitten uhriutua miten tuli jätetyksi.
Kuulostaa todelliselta rakkaudelta. Ei vaan, ehkä kannattaisi itse tehdä aloite ja erota? Ei nyt muutenkaan kovinkaan vakavalta suhteelta kuulosta, ei nyt ihan mikään vuosisadan rakkaustarina taida olla kyseessä. Nuorena nämä suhteet voivat tuntua todella vakavilta, mutta tämä sydänsuru on ohimenevää ja kohta nouset takaisin hevosen selkään. Happy hunting player.
Joo, kyllä nyt tuli jätetyksi se tyttönen. Ja aistin ihan oikein, hän ei halunnut enää edes nähdä minua. On jo parempi olo kun ei tarvitse elää epätoivossa. Uutta katteleen...
Jos on tullut aika teidän lähteä omille teillenne, ota se uuden alkuna. Sure aikasi, mutta ei loppuelämää. itse luulin, etten selviä elämäni pahimmasta painajaisesta, mutta sehän antoinkin uuden mahtavan elämän.